Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkauksella yhtä monta mainosta kuin Ilveksellä YV kuvioitaViiskolme av ja yks maila!
Kyllä se rännikiekon lyönti ainakin alko viivan oikealla puolella. Tiiä sit jos kontakti mennyt väärälle puolelle, mutta ei TV kuvasta ainakaan näkynyt.Pelasko Setänen muuten tuossa aiemmin kiekkoa tuolla kielletyllä alueella, vai oliko vielä viivojen sisällä
Tätä ihmetellyt pitkään myös. Toki Palveen pelaaminen vasemmalla vie pitkän levityksen mahdollisuuden pois Ikoselle. Eipä noita tosin muutenkaan haeta Meskaselle tai Nymanille myöskään. Vähän staattiseksi tuo menee, kun mihinkään muualle ei oikein tekopaikkoja saada pelattua kuin Palveen ranteella ja Suomelle neliön keskellä. Clendening ja Ikonen menevät tuossa aika hyvin hukkaan.Ihan oikeasti siis, molemmilla yv-koostumuksilla on tasan yksi kuvio…
Ainakin yksiNyt meni Ilveksen jäähy tuomareilta ohitte.
Ehkä jopa kaksi.Ainakin yksi
SamaWaheeb sano että Masin ei olis palannu tärskyn jälkeen mutta olin kyllä näkevinäni sen jäällä tossa vähän aiemmin.
Waheeb sano että Masin ei olis palannu tärskyn jälkeen mutta olin kyllä näkevinäni sen jäällä tossa vähän aiemmin.
Oli se kentällä.Waheeb sano että Masin ei olis palannu tärskyn jälkeen mutta olin kyllä näkevinäni sen jäällä tossa vähän aiemmin.