Ilves97
Luottopelaaja
Hyvän erän pilasi Langhamerin imurointi.
Se oli ohjaus. Koko painetta omiin ei olisi tullut jos Lancaster - Parikka olisi pelannut edes heikolla tasolla tuon tilanteen eikä umpisurkealla.
Hyvän erän pilasi Langhamerin imurointi.
En mä tiedä syyttää, mutta huomattavia ihmetekoja Lehtinen toisessa päässä esittänyt. Ei ollut helppo erä yks pitkä myllytys ja uppoo kiekko verkkoon 2 erässä.Ööö miten näistä maaleista voi Langhameria syyttää en ymmärrä, en vain ymmärrä.
Ei voi syyttää, mutta eiÖöö miten näistä maaleista voi Langhameria syyttää en ymmärrä, en vain ymmärrä.
Joo, ei ollut tarkoitus syytellä. Korona, pitkä loukkaantuminen ym huonoa tuuria ollut. Mutta tovottavasti saa kelkan käännettyä.Langhamerilla tais korona käydä tai muuten pieni tauti käydä, kun oli pois varamaalivahti paikalta muutamasta pelistä. Voi olla et playoff toipuu tai voi olla ettei toivu. Tärkeintä olisi että peluutetaan paljon niin pääsee taas samaan vireeseen kuin aiemmin.
En mä tiedä syyttää, mutta huomattavia ihmetekoja Lehtinen toisessa päässä esittänyt. Ei ollut helppo erä yks pitkä myllytys ja uppoo kiekko verkkoon 2 erässä.
Se oli ohjaus. Koko painetta omiin ei olisi tullut jos Lancaster - Parikka olisi pelannut edes heikolla tasolla tuon tilanteen eikä umpisurkealla.
Ilves on tällä hetkellä haamu entisestään. Liikaa poissaoloja. Ei vaan riitä.
KooKoo on kyllä tehnyt kotiläksyt hyvin. Propsit siitä heille.
Erittäin heikko vaihe kaikenkaikkiaan Ilveksellä js vaarana on romahtaminen.
Nyman/kos/pulli eivät pysty ilveksen pelitapaan. Päkkilän myötä ykkösessä liian vähän ”käsiä”.Ei pyritä maaliakohden vaan mennään 130kmh kohti päätyä, että voidaan menettää kiekko, tai syöttää suoraan vastustajan lapaan. Pelitapa kusee.
SetänenLehtinen
En suoraan itse häntä maaleista syytäkkään. Ei vaan pysty kantamaan joukkuetta tällä hetkellä samoin kuin esim toisen pään veskari -vai?Ööö miten näistä maaleista voi Langhameria syyttää en ymmärrä, en vain ymmärrä.
Mielenkiiinosta voisi joku katsella viimevuosien mestareiden kausia ja voisin olettaa lähes jokaisella olevan kuitenkin ”heikkoja” jaksoja. Ei Ilves pysty 60 peliä pelaamaan laadukasta kiekkoa.Jos tämä räpellys jatkuu niin tältä viikolta upeasti 3p HPK:lta, JYP:ltä ja KooKoo:lta. Eroa on kuin yöllä ja päivällä siihen ennen taukoa esiintyneeseen Ilvekseen.