Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huh ei tuo mun kommentti mitään alentavaa ollut, ei tarvitse todistella tai vertailla. Ihmetyttää vaan miten tuo luistelu ei koskaan kehityMesellä on hyvä pää jääkiekkoon. Syöttöjäkin melkein 20 jo kasassa. Tuosta liikkeestä huolimatta pystyy olemaan hyvä pelaaja. Sitten jollain pelaajilla on kaikki maailman liike ja he ovat ihan paskoja.
Ei mitään käyttöä.Kiitti Tillu, Meskasesta. Hyvin sä vedät.
Samat höpinät joka vuosi, sitten ihannoidaan näitä Ratisia ja Björqvistejä ketkä ei oo urallaan tehny yli 30 pinnaa mutta kun tsemppaa ja luistelee niin lujasti.Mesellä on hyvä pää jääkiekkoon. Syöttöjäkin melkein 20 jo kasassa. Tuosta liikkeestä huolimatta pystyy olemaan hyvä pelaaja. Sitten jollain pelaajilla on kaikki maailman liike ja he ovat ihan paskoja.
Liigastandardilla juu. Jääkiekkosäännöillä selvä poikkari.Melko kevyt taas
Juu ei, lisää muuuukalaisia vaanEi mitään käyttöä.
Täh? En mä mitään todistellut vaan otin lähinnä kantaa. Olen samaa mieltä Meskasen luistelusta.Huh ei tuo mun kommentti mitään alentavaa ollut, ei tarvitse todistella tai vertailla. Ihmetyttää vaan miten tuo luistelu ei koskaan kehity
Jos Meskasta on ikävä, niin täytyy olla huonosti asiat.Juu ei, lisää muuuukalaisia vaan
Ei mahdu sun Ilvekseen?Jos Meskasta on ikävä, niin täytyy olla huonosti asiat.