Noniin! Tästä se lähtee perkele!
Kisqar Luottopelaaja Viestejä 1 335 18 Lokakuu 2022 #204 Mitä täällä tapahtuu, Räty-Päkkilä kaksikko irti
Meklari Luottopelaaja Viestejä 8 126 18 Lokakuu 2022 #205 Nyt mä on nähny kaiken, väitän kuitenki, että Päkkilä yritti kääntää ohi vielä.
Kohno Vakiokokoonpanossa Viestejä 312 18 Lokakuu 2022 #206 En ois uskonu mut kiva että eetu onnistu kyllähän se kokoajan parhaansa yrittää
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 2 534 18 Lokakuu 2022 #207 No niin, Päkkilä osuu. Rädyltä hyvä esityö. Aku ollut viime ajat yksi meidän parhaista hyökkääjistä.
Niskalaukaus Vakiokokoonpanossa Viestejä 411 18 Lokakuu 2022 #208 Ilveslegenda Päkkilä! Olipa komee syöttö Rädyltä, Rädyllä muutenkin kulkenut hienosti
Les Stratocaster Vakiokokoonpanossa Viestejä 700 18 Lokakuu 2022 #209 Toivottavasti putoais nyt Päkkilältä apina selästä
Battery Luottopelaaja Viestejä 7 946 18 Lokakuu 2022 #210 Lukolla selvä väärävaihto erän alkuun. Kontiola spurttasi vauhtia oikeaa laittaa, mutta se oli tukossa kun Lukolla oli seitsemän pelaajaa jäällä.
Lukolla selvä väärävaihto erän alkuun. Kontiola spurttasi vauhtia oikeaa laittaa, mutta se oli tukossa kun Lukolla oli seitsemän pelaajaa jäällä.
Soho Tähtipelaaja Viestejä 20 157 18 Lokakuu 2022 #215 Meklari sanoi: Nyt mä on nähny kaiken, väitän kuitenki, että Päkkilä yritti kääntää ohi vielä. Laajenna klikkaamalla Ihan pikkuisen poltteli Päkkilällä. Meinasi oikeasti kääntää vielä tuosta ohi. Josko se tuosta lähtisi ja aletaan näkemään sitä aikanaan ihan tuhoisaa ranariakin. Masin! Mitä!!!!
Meklari sanoi: Nyt mä on nähny kaiken, väitän kuitenki, että Päkkilä yritti kääntää ohi vielä. Laajenna klikkaamalla Ihan pikkuisen poltteli Päkkilällä. Meinasi oikeasti kääntää vielä tuosta ohi. Josko se tuosta lähtisi ja aletaan näkemään sitä aikanaan ihan tuhoisaa ranariakin. Masin! Mitä!!!!