Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 19 741 20 Syyskuu 2025 #102 Nyt oli kyrväkästä Sebulta! Ja kerrankin pomppii näin päin, ekaa kertaa tähän sesonkiin. Mr. maaliputki.
Nyt oli kyrväkästä Sebulta! Ja kerrankin pomppii näin päin, ekaa kertaa tähän sesonkiin. Mr. maaliputki.
VärienTunnustaja Divarijyrä Ylläpidon jäsen Viestejä 9 508 20 Syyskuu 2025 #104 Simme. Soinilta loistavaa peliä
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 31 462 20 Syyskuu 2025 #105 Mahtava peli Soinilta.
Eetu Fucking Mäkiniemi Tähtipelaaja Viestejä 10 196 20 Syyskuu 2025 #109 Nyt Soinin rohkeus palkittiin!
El Reino Tähtipelaaja Viestejä 15 813 20 Syyskuu 2025 #113 Vitun muukalaiset eivät syötä kotimaisille
Meklari Tähtipelaaja Viestejä 13 157 20 Syyskuu 2025 #115 Ekaa kertaa Ilves teki tuollaisen ohhoh kusipaska maalin tällä kaudella . Ai, että kerrankin näinpän!
Ekaa kertaa Ilves teki tuollaisen ohhoh kusipaska maalin tällä kaudella . Ai, että kerrankin näinpän!
TaikuriLuttinen Luottopelaaja Viestejä 5 756 20 Syyskuu 2025 #117 Postipate sanoi: Soini tuli hyvin mutta syöttö unohtui Laajenna klikkaamalla Nyt muisti.
Toutain Tähtipelaaja Viestejä 13 594 20 Syyskuu 2025 #118 Luin eilisen pelin jälkeen täältä, että Soini on Mestis-tasoa, täysin riittämätön Liigaan. Olin eilen eri mieltä ja olen edelleen eri mieltä.
Luin eilisen pelin jälkeen täältä, että Soini on Mestis-tasoa, täysin riittämätön Liigaan. Olin eilen eri mieltä ja olen edelleen eri mieltä.
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 4 392 20 Syyskuu 2025 #119 Soini aloittanut tämän pelin todella hyvin. Puolustuspäässä kerran Jandricilta kiekko pois kuin tikkari lapselta ja hyökkäyspäässä ennakkoluulotonta menoa.
Soini aloittanut tämän pelin todella hyvin. Puolustuspäässä kerran Jandricilta kiekko pois kuin tikkari lapselta ja hyökkäyspäässä ennakkoluulotonta menoa.
Nailon Vakiokokoonpanossa Viestejä 474 20 Syyskuu 2025 #120 Soinilta ensiksi loistavasti puolustettu mailalla 1v1 ja heti perään komea pelaaminen ja syöttö hyökkäyspäässä. Ei muuta kuin lisää vaan vastuuta.
Soinilta ensiksi loistavasti puolustettu mailalla 1v1 ja heti perään komea pelaaminen ja syöttö hyökkäyspäässä. Ei muuta kuin lisää vaan vastuuta.