Kilisee kilisee..
Les Is More Vakiokokoonpanossa Viestejä 988 tiistai klo 19:47 #322 Hahha taas Nättisen yv ihan liekeissä
Pantterin Pensselit Luottopelaaja Viestejä 1 363 tiistai klo 19:47 #323 Eikö kumpikaan muka ollut maaliD
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 25 618 tiistai klo 19:47 #324 Nyt oli helvetin hienosti tunnistettu tilanne Gazdalta, ei pudottanut taakse vaan lähtikin itse nostamaan.
Nyt oli helvetin hienosti tunnistettu tilanne Gazdalta, ei pudottanut taakse vaan lähtikin itse nostamaan.
Pentti Annanen Luottopelaaja Viestejä 2 112 tiistai klo 19:47 #325 Paikkoja ollut noin kuuteen maaliin.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 16 068 tiistai klo 19:47 #326 Kaksi tolppaa, perskele. Ja Ratinen ratisee, taas maskiton tuhnu.
VärienTunnustaja Divarijyrä Ylläpidon jäsen Viestejä 5 101 tiistai klo 19:48 #328 Ikurin Vire sanoi: Nyt oli helvetin hienosti tunnistettu tilanne Gazdalta, ei pudottanut taakse vaan lähtikin itse nostamaan. Laajenna klikkaamalla Sanookohan Nättinen taas että seuraavaks pudotat
Ikurin Vire sanoi: Nyt oli helvetin hienosti tunnistettu tilanne Gazdalta, ei pudottanut taakse vaan lähtikin itse nostamaan. Laajenna klikkaamalla Sanookohan Nättinen taas että seuraavaks pudotat
reiska Penkillä Ylläpidon jäsen Viestejä 7 816 tiistai klo 19:48 #329 Mänty olis voinut jakaa suorilta Löökelle. Oli aivan vapaana.
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 15 783 tiistai klo 19:49 #331 Vähän huutaisi yhtä leftin kaveria tuohon toiseen ylivoimaan. Mese siinä oli hyvällä mestalla syöttämässä mutta ei kätisyyksiä one-timeriin.
Vähän huutaisi yhtä leftin kaveria tuohon toiseen ylivoimaan. Mese siinä oli hyvällä mestalla syöttämässä mutta ei kätisyyksiä one-timeriin.
Wally Rivipelaaja Viestejä 74 tiistai klo 19:50 #332 EtäIpa sanoi: Kuka helvetti on kironnut Ipan yveen!? Laajenna klikkaamalla Varmaan se sama kirous kun noissa poissaoloissakin
EtäIpa sanoi: Kuka helvetti on kironnut Ipan yveen!? Laajenna klikkaamalla Varmaan se sama kirous kun noissa poissaoloissakin
Ipa72 Luottopelaaja Viestejä 7 064 tiistai klo 19:52 #333 Mikä noille pelaajille nyt tuli? Ei puutu matkasta kun rollaattori.
Nuhapumppu Vakiokokoonpanossa Viestejä 489 tiistai klo 19:52 #334 Nyt ei tarvis päästää Lukkoa mukaan sitten yhtään
Asylum Luottopelaaja Viestejä 6 582 tiistai klo 19:53 #337 Mäntykivi vähän liikaa kuskaili omissa kiekkoa.
Battery Luottopelaaja Viestejä 8 545 tiistai klo 19:54 #338 EtäIpa sanoi: Kuka helvetti on kironnut Ipan yveen!? Laajenna klikkaamalla Sanotaan että vasta sitten kannattaa huolestua kun ei pääse edes paikoille.
EtäIpa sanoi: Kuka helvetti on kironnut Ipan yveen!? Laajenna klikkaamalla Sanotaan että vasta sitten kannattaa huolestua kun ei pääse edes paikoille.