Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eikö se joka tapauksessa ole katkolla Lahdessa?Ai ettien että, tällä menolla peli on katkolla lahdessa. Hianoo jätkät.
Taisit tajuta, pura turhautumistas muualle.No eikö se joka tapauksessa ole katkolla Lahdessa?
Joo kyllähän tämä on ankeaa, että peliä pitäisi viedä aivan helvetisti voittaakseen, kun omiin menee käytännössä aina kun on vaarallisempaa paikkaa.Toinen osaava maalivahti olisi ollut kova sana, mutta mieluummin säästettiin ja annettiin muiden tankata.
Onneks meillä on Haapala ja Kontiola yms. virtuoosit jotka syttyy Playoffeissa!Ihan vitun käsittämätöntä sebokilta
Palstatietäjien mukaan runkosarjan maalitilastojen perusteella meillä on aivan riittävästi maalintekijöitä. Itse olen yhä sitä mieltä, että meillä on liikaa kolmosketjun miehiä, joista ei ole tosipeleissä mitään apua maalinteossa.Oon nähny tän ennenkin. Täydellistä hallintaa eka erä, ei saada maalia, vastustaja tekee ekasta paikastaan ja Ilves lamaantuu.