Viime kaudella oli kotiotteluiden ekat erät kauheata myllytystä melkein joka matsissa. Tää mitä nyt nähdään on joku merkillinen dystopia. Yhden erän mä annan vielä aikaa. Jos mikään ei muutu, olen mieluummin katsomatta niin pitkään, että jokin muuttuu. Ja jotkut poistuu. Toi ei missään nimessä ole mun Ilves.
Rohkenen olla toista mieltä rakenteesta, sen verran vähän Ilveksen pelaajat tarjoaa syöttölinjoja omille pakeille. Sitten tulee jotain keskialueen roikkuja tai pitkiä hakuja seisoville jaloille vastustajan siniviivan tuntumaan.
Pendo ja kenttien sotkeminen ei sovi samaan lauseeseen..eikun niin... sitä tehtiin alkukaudests joka pelissä silloin kun kulki. Nyt kun on tahmeaa palaset on lukittu.
Ai niin mun piti tuutata posia tää oli vika tälläinen...
Rakenteet on kunnossa jos mittarina on pakkipakki syötöt, niitä osataan hieroa, mutta kaikessa muussa menee sormi suuhun. Pahalta näyttää kyllä tässä nyt.
Rohkenen olla toista mieltä rakenteesta, sen verran vähän Ilveksen pelaajat tarjoaa syöttölinjoja omille pakeille. Sitten tulee jotain keskialueen roikkuja tai pitkiä hakuja seisoville jaloille vastustajan siniviivan tuntumaan.
Kaikki syötöt omista seisovalle miehelle tai omaa maalia kohti liikkuvalle miehelle. Kiekko saadaan omalta alueelta pois vain pitkään kuskaamalla. On aika jäätävää settiä.
Suomi - Palve - Nyman ketjun ei pitäisi karvata ollenkaan. Ovat aivan umpisurkeita tuossa karvauksessa, kun ei jalka riitä ja tuo on maailman helpoin ohittaa.
Mälkiän 1. Kaudella lanseerattiin fanien kesken termi totaalipaska. Totaalipaska on kiekkoa jossa ei toimi mikään eikä ole mitään ideaa kuinka sitä pelataan.
Pendo ja kenttien sotkeminen ei sovi samaan lauseeseen..eikun niin... sitä tehtiin alkukaudests joka pelissä silloin kun kulki. Nyt kun on tahmeaa palaset on lukittu.
Ai niin mun piti tuutata posia tää oli vika tälläinen...