Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Pelicans 21.9.2024

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
9 009
Olen seurannut kuin piru raamattua ja olen nähnyt kolme harha syöttöä. Yhden hyvän syötön Latvalalle. YVllä veto ekaa päin. Ykkönen pyörinyt myös eniten omissa kentistä tänään.

Kysyn ilman provoa ja toivon asiallista vastausta. Mitä erityistä Lööke on esittänyt kentällä?

Ainakin tuon yv-maalin alusti kovalla työnteolla ja kammpailupelaamisella. Ei ainakaan vaan seiso b-pisteellä ja odota syöttöä lapaan. Työmoraali on tapissa. Saa toki olla eri mieltä mutta minulle kertoo paljon että hoitaa myös puolustusvelvoitteet sitoutumisesta.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 976
Aika viihdyttävää kiekkoa!

Onnistujia ekassa erässä laajalla rintamalla. Simme ylivoimaan oli loistohaku vaikka toi Pelsun maalin aikana aika huonosti pelasi.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
5 003
Huh huh mikä erä Ilvekseltä. Aivan suvereeni esitys. Toki omassa päässä vähän löysempää.

Se viisikon samanaikainen ja tiivis aktiivisuus niin kiekolla, kuin karvatessakin on aivan älyttömän hienoa katseltavaa.

Mikä hienointa, niin 2/3 maaleista tuli muiltakin ketjuilta. Meidän huippuketju saa tänään loistavaa taustatukea
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 633
Huh huh mikä erä Ilvekseltä. Aivan suvereeni esitys. Toki omassa päässä vähän löysempää.

Se on kumma että jos katsois tilastoja niin luulisi olevan Pelikaanien erä, voittivat kiekonhallinnan, ajan hyökkäysalueella, aloitukset ja laukaukset olivat aika tasan.

Niin ne tilastot ja oma silmä eroavat, ei kannata jääkiekossa liikaa tilastoja tuijotella.
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 315
Ainakin tuon yv-maalin alusti kovalla työnteolla ja kammpailupelaamisella. Ei ainakaan vaan seiso b-pisteellä ja odota syöttöä lapaan. Työmoraali on tapissa. Saa toki olla eri mieltä mutta minulle kertoo paljon että hoitaa myös puolustusvelvoitteet sitoutumisesta.
Tätä työmoraalia kuvastaa hyvin se, että Lööke luisteli yli 300 metriä enemmän (1725 m) ekan erän aikana kuin toisena oleva Eemeli Suomi (1419 m). Toki Lööke pelasi myös hyökkääjistä eniten(7.28 min), Eemeli Suomi pelasi 7.18 min.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 696

gentle

Luottopelaaja
Viestejä
1 087
Formulan takia piti aloittaa jääkiekon katselu hieman myöhässä. Nyt ekan erän jälkeen pakko todeta että onhan meiän peli nyt ihan helvetin viihdyttävää. Kokoajan kokeillaan ja paljon erilaista. Jos viime vuonna tuntui peli olevan usein unista pakkopelailua, niin nyt on kyllä tuote kunnossa.
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 319
Tätä työmoraalia kuvastaa hyvin se, että Lööke luisteli yli 300 metriä enemmän (1725 m) ekan erän aikana kuin toisena oleva Eemeli Suomi (1419 m). Toki Lööke pelasi myös hyökkääjistä eniten(7.28 min), Eemeli Suomi pelasi 7.18 min.
Lööke ei tehnyt yhtään mitään. 7.18 vain seisoskeli paikallaan, mutta sitten niiden extra-sekuntien aikana pyyhkäisi tuon 1,7km että näyttäisi työteliäältä tilastoissa. On se lusmu.
 
  • Haha
Reactions: scb
Ylös