Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - SaiPa 17.3.2026

Tämä on kyllä uskomatonta. Ja tähän todennäköisesti kaadutaan tänä keväänä. Nyt on vedetty noin 20 ylivoimaa ilman maalia. Se on ihan käsittämättömän paska saldo näillä pelaajilla.
Kaltona sanoisin itse, että nyt hävettää jo liikaa, te pärjäätte paremmin ilman mua. Sori siitä. En tuu enää töihin.

Rimassako kävi simmen veto.

Kaltona sanoisin itse, että nyt hävettää jo liikaa, te pärjäätte paremmin ilman mua. Sori siitä. En tuu enää töihin.
Mietin, että mikä tämä miehen rooli on ja miksi saa jatkaa työssään? Vastaako hän jostain muustakin sitten, kuin ylivoimasta, vai onko se hänen tärkein työ?

Edellisen 10 matsin yv% lienee tän jälkeen ~10.

Liitteet

• KALTO_KARI_25_1 (1).jpg
    KALTO_KARI_25_1 (1).jpg
    59,9 KB · kertaa luettu: 21
........... :D Kaikkea sitä, väitän että kuka tahansa katsomostakin saisi tuon toimimaan. Vaikka vahingossa.
Mä en ymmärrä miksi ei kokeilla mitään uutta edelleenkään. Peli 4-1 ylivoimaa ja silti samalla mennään.

Vaikka luotto olis prosessiin niin jos prosessi ei toimi, sitä varmaan kannattais muuttaa

kaks plus kakonen siihen sitten

Mietin, että mikä tämä miehen rooli on ja miksi saa jatkaa työssään? Vastaako hän jostain muustakin sitten, kuin ylivoimasta, vai onko se hänen tärkein työ?
Siinä alkukauden haastattelussa taisi vastata vähän epämääräisesti jotain hyökkääjien peluutuksesta yv:n lisäksi. En muista enää eikä huvita tarkistaa. Helvettiin vaan se sieltä penkin takaa.

Ihan hirveä suoritus kun peli oli paketissa. Kiitokset Engbergille että joudutaan jännittämään. Voittamista parhaimmillaan.

Takaisin