Mänty ja Stransky eivät tunnu tänään oikein onnistuvan missään.
Blackwolf Luottopelaaja Viestejä 3 844 23 Helmikuu 2024 #181 Mänty ja Stransky eivät tunnu tänään oikein onnistuvan missään.
Emmett_Brown Luottopelaaja Viestejä 1 682 23 Helmikuu 2024 #182 Eetu Fucking Mäkiniemi sanoi: Clendening käsittämättömän vaisu. Laajenna klikkaamalla Oon miettiny voisko olla pientä vammaa.
Eetu Fucking Mäkiniemi sanoi: Clendening käsittämättömän vaisu. Laajenna klikkaamalla Oon miettiny voisko olla pientä vammaa.
Emmett_Brown Luottopelaaja Viestejä 1 682 23 Helmikuu 2024 #183 Blackwolf sanoi: Mänty ja Stransky eivät tunnu tänään oikein onnistuvan missään. Laajenna klikkaamalla Tää on onneks harvinaista.
Blackwolf sanoi: Mänty ja Stransky eivät tunnu tänään oikein onnistuvan missään. Laajenna klikkaamalla Tää on onneks harvinaista.
B Luottopelaaja Viestejä 7 673 23 Helmikuu 2024 #184 Blackwolf sanoi: Mänty ja Stransky eivät tunnu tänään oikein onnistuvan missään. Laajenna klikkaamalla Mäntykivellä on varmaan Liigan suurin tasoero hyvän ja huonon päivän välillä.
Blackwolf sanoi: Mänty ja Stransky eivät tunnu tänään oikein onnistuvan missään. Laajenna klikkaamalla Mäntykivellä on varmaan Liigan suurin tasoero hyvän ja huonon päivän välillä.
Ipa72 Luottopelaaja Viestejä 6 412 23 Helmikuu 2024 #185 Emmett_Brown sanoi: Oon miettiny voisko olla pientä vammaa. Laajenna klikkaamalla Pennasen luoma pelikirjavamma puolustajalle.
Emmett_Brown sanoi: Oon miettiny voisko olla pientä vammaa. Laajenna klikkaamalla Pennasen luoma pelikirjavamma puolustajalle.
RanskanIlves Luottopelaaja Viestejä 2 628 23 Helmikuu 2024 #186 Kyllä on idioottimainen teema pelissä. After-ski? Mistä tällainen on pieraistu?
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 272 23 Helmikuu 2024 #187 Emmett_Brown sanoi: Oon miettiny voisko olla pientä vammaa. Laajenna klikkaamalla Kyllä se ainakin puolustaa osaa.
Emmett_Brown sanoi: Oon miettiny voisko olla pientä vammaa. Laajenna klikkaamalla Kyllä se ainakin puolustaa osaa.
Ilves97 Luottopelaaja Viestejä 7 187 23 Helmikuu 2024 #188 Eetu Fucking Mäkiniemi sanoi: 2min olis ollut ok. Ei hakenut teurastusta. Otetaan silti vastaan. Laajenna klikkaamalla Olen itse sitä mieltä, että jos päähän kohdistuneista halutaan eroon niin vahingoistakin iso rangaistus. Todella holtittomastihan Lipiäinen pelasi.
Eetu Fucking Mäkiniemi sanoi: 2min olis ollut ok. Ei hakenut teurastusta. Otetaan silti vastaan. Laajenna klikkaamalla Olen itse sitä mieltä, että jos päähän kohdistuneista halutaan eroon niin vahingoistakin iso rangaistus. Todella holtittomastihan Lipiäinen pelasi.
Dominaattori Luottopelaaja Viestejä 4 355 23 Helmikuu 2024 #189 Clendening ollut kyllä ihan hirvittävä sen pelikieltonsa jälkeen.
Kyyberi Luottopelaaja Viestejä 1 736 23 Helmikuu 2024 #190 RanskanIlves sanoi: Kyllä on idioottimainen teema pelissä. After-ski? Mistä tällainen on pieraistu? Laajenna klikkaamalla Se on vaan syy ryypätä kahta kauheammin.
RanskanIlves sanoi: Kyllä on idioottimainen teema pelissä. After-ski? Mistä tällainen on pieraistu? Laajenna klikkaamalla Se on vaan syy ryypätä kahta kauheammin.
Dominaattori Luottopelaaja Viestejä 4 355 23 Helmikuu 2024 #191 Kyyberi sanoi: Se on vaan syy ryypätä kahta kauheammin. Laajenna klikkaamalla Taasko olet hommaamassa krapulaa?
Kyyberi sanoi: Se on vaan syy ryypätä kahta kauheammin. Laajenna klikkaamalla Taasko olet hommaamassa krapulaa?
Nuhapumppu Vakiokokoonpanossa Viestejä 197 23 Helmikuu 2024 #192 Hyvää peliä, mutta Ratinen ei kyllä edistä peliä, ei tosin ole Männynkään päivä
Blackwolf Luottopelaaja Viestejä 3 844 23 Helmikuu 2024 #193 Dominaattori sanoi: Clendening ollut kyllä ihan hirvittävä sen pelikieltonsa jälkeen. Laajenna klikkaamalla On kyllä todella huolestuttavaa tuo tekeminen peliaikaan nähden.
Dominaattori sanoi: Clendening ollut kyllä ihan hirvittävä sen pelikieltonsa jälkeen. Laajenna klikkaamalla On kyllä todella huolestuttavaa tuo tekeminen peliaikaan nähden.
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 272 23 Helmikuu 2024 #194 Voi veljet mikä huutojäähy tulossa
Kyyberi Luottopelaaja Viestejä 1 736 23 Helmikuu 2024 #195 Dominaattori sanoi: Taasko olet hommaamassa krapulaa? Laajenna klikkaamalla Voipi olla. Nuorena pitää vetää, kun vielä jaksaa
Dominaattori sanoi: Taasko olet hommaamassa krapulaa? Laajenna klikkaamalla Voipi olla. Nuorena pitää vetää, kun vielä jaksaa
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 091 23 Helmikuu 2024 #196 Jälleen kolisee Nymania nassuun.
Ipa72 Luottopelaaja Viestejä 6 412 23 Helmikuu 2024 #197 Ilves97 sanoi: Olen itse sitä mieltä, että jos päähän kohdistuneista halutaan eroon niin vahingoistakin iso rangaistus. Todella holtittomastihan Lipiäinen pelasi. Laajenna klikkaamalla Eiks kypärään vois rakentaa sellasta turvatyyny ominaisuutta niin kuin autossa.
Ilves97 sanoi: Olen itse sitä mieltä, että jos päähän kohdistuneista halutaan eroon niin vahingoistakin iso rangaistus. Todella holtittomastihan Lipiäinen pelasi. Laajenna klikkaamalla Eiks kypärään vois rakentaa sellasta turvatyyny ominaisuutta niin kuin autossa.
Toutain Luottopelaaja Viestejä 7 355 23 Helmikuu 2024 #198 Mikä Mäntyä vaivaa tänään? Todella lepsua tekemistä jatkuvasti.
Ipa72 Luottopelaaja Viestejä 6 412 23 Helmikuu 2024 #199 Nyman saadaan ommella ja kipsata kasaan pelin päätyttyä.
Dominaattori Luottopelaaja Viestejä 4 355 23 Helmikuu 2024 #200 Kyyberi sanoi: Voipi olla. Nuorena pitää vetää, kun vielä jaksaa Laajenna klikkaamalla Jos on mieleltään nuori lasketaanko se? Ihan vaan tässä kaverin puolesta kyselen.
Kyyberi sanoi: Voipi olla. Nuorena pitää vetää, kun vielä jaksaa Laajenna klikkaamalla Jos on mieleltään nuori lasketaanko se? Ihan vaan tässä kaverin puolesta kyselen.