Vitun hienoo taas
Janko Luottopelaaja Viestejä 6 055 9 Lokakuu 2021 #225 Pelitavaton lammaslauma. Hyi vittu että hävettäisi olla Ilveksen valmentaja tällä hetkellä.
Fleda Luonteeltani olen optimisti. Viestejä 1 961 9 Lokakuu 2021 #228 Miks pitää pilata hyvä laji tollasilla ameebaa tyhmemmillä tuomareilla..... E: ei sillä että Ilves tästä enempää ansaitsis mut ohan noi Heikkinen/Brenkkune aivan saappaita tai si tarkotuksella puolueellisia.
Miks pitää pilata hyvä laji tollasilla ameebaa tyhmemmillä tuomareilla..... E: ei sillä että Ilves tästä enempää ansaitsis mut ohan noi Heikkinen/Brenkkune aivan saappaita tai si tarkotuksella puolueellisia.
Soho Tähtipelaaja Viestejä 20 492 9 Lokakuu 2021 #229 On kyllä hienoa, että tähän juhlakauteen tultiin Joken johdolla. Ei vittu mitä paskaa tämä on. Ilves ei ole ollut viimeiseen kahteenkymmeneen vuoteen näin paska. Nopeasti ulos toi valmennus.
On kyllä hienoa, että tähän juhlakauteen tultiin Joken johdolla. Ei vittu mitä paskaa tämä on. Ilves ei ole ollut viimeiseen kahteenkymmeneen vuoteen näin paska. Nopeasti ulos toi valmennus.
Ilvua Luottopelaaja Viestejä 1 496 9 Lokakuu 2021 #230 Kallelahti ja hänen kuuluisa paska veto! No, tätä tilattiin
Leki78 Vakiokokoonpanossa Viestejä 903 9 Lokakuu 2021 #231 Myrrälle patsas. Tai no laitetaan se itse seisomaan Keskustorin laitaan niin menee patsaasta.
Gmoo Luottopelaaja Viestejä 2 871 9 Lokakuu 2021 #232 Häviäis nyt vielä, sais nuo puuhapetet pois penkin takaa.
Soho Tähtipelaaja Viestejä 20 492 9 Lokakuu 2021 #235 Gmoo sanoi: Häviäis nyt vielä, sais nuo puuhapetet pois penkin takaa. Laajenna klikkaamalla Sama fiilis. Muistatteko kahden viikon taakse, kun palstan Jokke-fanit selittivät, että sarjaohjelman takia hävittiin Kalpalle tuplaviikonloppuna.
Gmoo sanoi: Häviäis nyt vielä, sais nuo puuhapetet pois penkin takaa. Laajenna klikkaamalla Sama fiilis. Muistatteko kahden viikon taakse, kun palstan Jokke-fanit selittivät, että sarjaohjelman takia hävittiin Kalpalle tuplaviikonloppuna.
Raipen lämäri Luottopelaaja Viestejä 1 889 9 Lokakuu 2021 #236 Meinaako ilves hävitä kaikki Hakametsän viimeiset pelit
Pyykinpesukone Vakiokokoonpanossa Viestejä 475 9 Lokakuu 2021 #237 Miksi valmennus ei ottanut aikalisää tasoitusmaalin jälkeen? Olisi saatu vähän puhallettua ja vastustajalta momentum rikottua.
Miksi valmennus ei ottanut aikalisää tasoitusmaalin jälkeen? Olisi saatu vähän puhallettua ja vastustajalta momentum rikottua.
Kisqar Luottopelaaja Viestejä 1 336 9 Lokakuu 2021 #238 Mun mielestä ei nyt potki myrrää pihalle mut pari päivää vois myrrä olla poissa tuolta lomauttamalla tai jotain ja katsoa pärjääkö noi paremmin. Jos rahat on loppu niin joukkue pitää saada jotenkin hereille.
Mun mielestä ei nyt potki myrrää pihalle mut pari päivää vois myrrä olla poissa tuolta lomauttamalla tai jotain ja katsoa pärjääkö noi paremmin. Jos rahat on loppu niin joukkue pitää saada jotenkin hereille.
Karpovtsev Vakiokokoonpanossa Viestejä 367 9 Lokakuu 2021 #239 Ensviikolla Myrrälle heipat ja uutta sisään. Tilauksessa 2 laitahyökkääjää ja 1 pakki.
Emmett_Brown Luottopelaaja Viestejä 1 682 9 Lokakuu 2021 #240 Tästä jos tulee turkkiin, niin Joukon lähtölaskenta lienee selviö.