mitä Gazdakin tuossa maalissa ajattelee, siniseltä surkea päätykiekko kun näkee että omat eivät lähelläkään, jää siniviivalle seisomaan ja hups mies selän takana
No tottakai johtuu. Kuka muuten laittaa sen tonne ylivoimalle Nostaa varmasti joukkuehengen kattoon, kun selviytyjä lyödään kaikkien yllätykseksi tuonne yyveelle. Kerro itse mistä se johtuu?
Katso nyt vaikka huviksesi kuinka paljon Väisänen on pelannut tällä kaudella ylivoimaa ja mieti sitten uusiksi että johtuuko tuo jostain lupauksista vai ei.
Svejkovsky alkaa olla pelikunnossa, jes! Tällä näkemyksellä haluan uskotella itselleni Väisäsen paikkaa yv:llä. Eli sinne on nyt heitetty joku right, joka korvataan Svejkovskyllä. Täten minä uskottelen Väisäsen peluuttamista itselleni. Olkaa kilttejä, älkääkä puhkaisko kuplaani ja pilatko näkemystäni faktoilla, jotka ovat kehäpäätelmääni vastaan.
Katso nyt vaikka huviksesi kuinka paljon Väisänen on pelannut tällä kaudella ylivoimaa ja mieti sitten uusiksi että johtuuko tuo jostain lupauksista vai ei.
No kysy Niemelältä, vittu. Miksi vitussa mun pitäisi se tietää?
Katso noita Väisäsen ylivoima-aikoja ja tule sitten sanomaan että "joo vittu sillä on ihan varmaan sopparissa klausuuli että sen on pakko päästä pelaan ylivoimaa!!" Uskomatonta.
Pitää vakavasti harkita itsensä deletoimista tältä forkalta kun joutuu jumalauta näin yksinkertaisia asioita selittämään kädestä pitäen.
Väiskin laitto ylivoimalle on kyllä älyvapaata omaan silmään. Yhtä älyvapaa on myös väite että joku Rangersin organisaatiossa mikromanageroi Väisäsen peliesityksiä Suomessa tammikuun alussa niin, että hänet olisi PAKKO laittaa ylivoimalle.