Liigan paras ylivoima..
Pentti Annanen Luottopelaaja Viestejä 2 049 eilen klo 19:19 #603 Kakkossentteri Borg ei tällä kertaa onnistunut
Blackwolf Luottopelaaja Viestejä 4 117 eilen klo 19:20 #605 Don Corleone sanoi: Melkein tuli oksenus Ohoh.. Laajenna klikkaamalla Jaa a itse pidän Mäntykiveä selvästikkin Ilveksen tärkeimpänä pelaajana tällä hetkellä.
Don Corleone sanoi: Melkein tuli oksenus Ohoh.. Laajenna klikkaamalla Jaa a itse pidän Mäntykiveä selvästikkin Ilveksen tärkeimpänä pelaajana tällä hetkellä.
Luikaus Luottopelaaja Viestejä 1 734 eilen klo 19:21 #608 Blackwolf sanoi: Jaa a itse pidän Mäntykiveä selvästikkin Ilveksen tärkeimpänä pelaajana tällä hetkellä. Laajenna klikkaamalla Olisit voinut ilmaista sen haukkumatta Suomea ja sarkastisesti sanomalla ”mukava kun palasi” tjsp.
Blackwolf sanoi: Jaa a itse pidän Mäntykiveä selvästikkin Ilveksen tärkeimpänä pelaajana tällä hetkellä. Laajenna klikkaamalla Olisit voinut ilmaista sen haukkumatta Suomea ja sarkastisesti sanomalla ”mukava kun palasi” tjsp.
gentle Luottopelaaja Viestejä 1 470 eilen klo 19:21 #609 Onko Eemeli potkinut tuolla taas jäätä kun miehet kokoajan itsekseen kaatuilee
Ilves Luottopelaaja Viestejä 2 834 eilen klo 19:21 #610 Antakaa nyt tuolle vitun artolle oikeasti poikkaria jo. Helvetin pelle
jäämies-70 Luottopelaaja Viestejä 6 301 eilen klo 19:22 #612 Lööke vedettiin tilanteen jälkeen huolella tonttiin..
Taikuri Vakiokokoonpanossa Viestejä 251 eilen klo 19:22 #613 Näistä voisi kyllä tehdä ja ratkaista pelin.
Postipate Luottopelaaja Viestejä 2 180 eilen klo 19:22 #614 Nyt ei ois kyllä varaa menettää pistettäkään...
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 14 834 eilen klo 19:22 #615 jäämies-70 sanoi: Lööke vedettiin tilanteen jälkeen huolella tonttiin.. Laajenna klikkaamalla Ihan oikein sielä maalin edustalla pitääkin toimia noin. Meillä ei jostain syystä tehdä niin.
jäämies-70 sanoi: Lööke vedettiin tilanteen jälkeen huolella tonttiin.. Laajenna klikkaamalla Ihan oikein sielä maalin edustalla pitääkin toimia noin. Meillä ei jostain syystä tehdä niin.
Blackwolf Luottopelaaja Viestejä 4 117 eilen klo 19:22 #616 Luikaus sanoi: Olisit voinut ilmaista sen haukkumatta Suomea ja sarkastisesti sanomalla ”mukava kun palasi” tjsp. Laajenna klikkaamalla No se on ihan totta, vitutus vaikutti ilmaisuun.
Luikaus sanoi: Olisit voinut ilmaista sen haukkumatta Suomea ja sarkastisesti sanomalla ”mukava kun palasi” tjsp. Laajenna klikkaamalla No se on ihan totta, vitutus vaikutti ilmaisuun.
Ipa72 Luottopelaaja Viestejä 6 897 eilen klo 19:23 #617 Postipate sanoi: Nyt ei ois kyllä varaa menettää pistettäkään... Laajenna klikkaamalla ...miestäkään.
Postipate sanoi: Nyt ei ois kyllä varaa menettää pistettäkään... Laajenna klikkaamalla ...miestäkään.
Postipate Luottopelaaja Viestejä 2 180 eilen klo 19:23 #619 Nyt se Näde kentälle pelaamaan ton minuutin pois