On toi joukkue kyllä sekaisin. Miten voikin olla noin tuubaa?
jurgen Tähtipelaaja Viestejä 15 098 lauantai klo 17:36 #201 On toi joukkue kyllä sekaisin. Miten voikin olla noin tuubaa?
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 25 008 lauantai klo 17:36 #202 Ratinen special=sohi kiekko itse ulos alueelta.
M22 Luottopelaaja Viestejä 3 618 lauantai klo 17:36 #205 M22 sanoi: Maikkarin uuvatti-selostajan mukaan Väisänen on hyvin pystynyt sementoimaan paikkansa Ilveksen kokoonpanossa. Mä en tykkää ketään pelaajia moittia, mutta tää selostaja; anna mun kaikki kestää saatana. Laajenna klikkaamalla Janko sanoi: Vittu tota Väisästä! Ei edes yrittänyt mennä kiekollisen päälle ja sieltä lähti komea avaus ja peli tasan. Vilttiin nyt tuo vitun asennepelaaja. Laajenna klikkaamalla Semmosta, sementoinut...
M22 sanoi: Maikkarin uuvatti-selostajan mukaan Väisänen on hyvin pystynyt sementoimaan paikkansa Ilveksen kokoonpanossa. Mä en tykkää ketään pelaajia moittia, mutta tää selostaja; anna mun kaikki kestää saatana. Laajenna klikkaamalla Janko sanoi: Vittu tota Väisästä! Ei edes yrittänyt mennä kiekollisen päälle ja sieltä lähti komea avaus ja peli tasan. Vilttiin nyt tuo vitun asennepelaaja. Laajenna klikkaamalla Semmosta, sementoinut...
Ilves-silloin-tällöin Rivipelaaja Viestejä 86 lauantai klo 17:36 #206 Vittu mulle alkaa riittään myös, semmosta paskaa on taas
RajamäenEki Vakiokokoonpanossa Viestejä 591 lauantai klo 17:36 #207 En ymmärrä mitä Väisänen ylivoimalla tekee mutta spåran maalin voipi enempi tai vähempi laittaa Gazdan piikkiin vittu mikä peli.. Viimeksi muokattu: lauantai klo 17:43
En ymmärrä mitä Väisänen ylivoimalla tekee mutta spåran maalin voipi enempi tai vähempi laittaa Gazdan piikkiin vittu mikä peli..
Blackwolf Luottopelaaja Viestejä 4 118 lauantai klo 17:37 #208 Ihan vitun hirveä erä joukkueelta. Ei mitään positiivista sanottavaa pelillisesti. Ainoastaan tulos on hyvä.
Ihan vitun hirveä erä joukkueelta. Ei mitään positiivista sanottavaa pelillisesti. Ainoastaan tulos on hyvä.
Luikaus Luottopelaaja Viestejä 1 754 lauantai klo 17:37 #209 Ikurin Vire sanoi: Ratinen special=sohi kiekko itse ulos alueelta. Laajenna klikkaamalla Ja sitten vielä avaussyöttö vastustajan lapaan josta melkein vastahyökkäys
Ikurin Vire sanoi: Ratinen special=sohi kiekko itse ulos alueelta. Laajenna klikkaamalla Ja sitten vielä avaussyöttö vastustajan lapaan josta melkein vastahyökkäys
jurgen Tähtipelaaja Viestejä 15 098 lauantai klo 17:37 #210 Väisänen hei, siellä on peli. PELAA PRKL!
LuikuriTattinen Luottopelaaja Viestejä 3 717 lauantai klo 17:37 #211 Ilvua sanoi: Rati riti ralla, käsiin iski halla Laajenna klikkaamalla Allekirjoitus materiaalia
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 6 578 lauantai klo 17:37 #212 Ilveksen valmennus muuten tasoittelee tätä nykyä peliä harvase peli vastustajalle. Ihan todella ihme ratkaisuja ja peliin tulot täyttä sitä itseään.
Ilveksen valmennus muuten tasoittelee tätä nykyä peliä harvase peli vastustajalle. Ihan todella ihme ratkaisuja ja peliin tulot täyttä sitä itseään.
Tampere Maple Leafs Vakiokokoonpanossa Viestejä 671 lauantai klo 17:37 #213 Edelleen huutohymyilyä Väisäsen ilmalennolle : D
Postipate Luottopelaaja Viestejä 2 180 lauantai klo 17:37 #214 Ois voinu kyllä Callelle tosta jäähyn viheltää
ipa1970 Luottopelaaja Viestejä 9 523 lauantai klo 17:37 #215 Saa näde ja könö parantaa ettei ratin vire mene hukkaan. Leppänen on liigan paras pakki.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 25 008 lauantai klo 17:38 #218 Leppänen nappaa Callen mailan lukkoon ja heittää joutsenet, hyvä että tuomari ei ostanut tätä.
RanskanIlves Luottopelaaja Viestejä 2 787 lauantai klo 17:38 #219 Toivottavasti pelaajilla on kivaa, sillä peliä katsellessa ei ainakaan ole.
mouhojen vihaaja #1 Vakiokokoonpanossa Viestejä 135 lauantai klo 17:38 #220 Että kun pisti Calle Leppäsen unille