Clende älytön
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 083 15 Joulukuu 2023 #62 Ei jessus Clenny, lopeta.
Matoash Luottopelaaja Viestejä 4 804 15 Joulukuu 2023 #64 KÖNTSÄ. Mutta jumalauta toi Adamin esityö!!!!!
Matoash Luottopelaaja Viestejä 4 804 15 Joulukuu 2023 #70 Aiettä mä rakastan tota Palveen iloa muiden maaleista
Kaitsu Vakiokokoonpanossa Viestejä 346 15 Joulukuu 2023 #71 Olipa hieno peli Clendeningiltä, Hieno maali!
dr Origo Luottopelaaja Viestejä 2 094 15 Joulukuu 2023 #72 Oliko toi Jyrki Lumme joka pisti tom rystylätyn Könöselle?
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 13 469 15 Joulukuu 2023 #73 Ilves97 sanoi: On muuten Liigan 9.paras laukaisuprosentti yli 10 kertaa ampuneista hyökkääjistä. Kyllä se siis joskus osuukin. Laajenna klikkaamalla Mä luulen että se ei siis ammu, yrittää kuljettaa maaliin!
Ilves97 sanoi: On muuten Liigan 9.paras laukaisuprosentti yli 10 kertaa ampuneista hyökkääjistä. Kyllä se siis joskus osuukin. Laajenna klikkaamalla Mä luulen että se ei siis ammu, yrittää kuljettaa maaliin!
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 6 011 15 Joulukuu 2023 #75 Huh huh Clendening. Ei löydy sanoja.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 083 15 Joulukuu 2023 #77 Maalin jälkeisessä vaihdossa taas Clennyä parhaimmillaan, hienosti tarjosi Palveelle syötön keskustaan josta tämä laittoi Ikosen melkein läpi.
Maalin jälkeisessä vaihdossa taas Clennyä parhaimmillaan, hienosti tarjosi Palveelle syötön keskustaan josta tämä laittoi Ikosen melkein läpi.
Ilves97 Luottopelaaja Viestejä 7 182 15 Joulukuu 2023 #78 PUMPPU sanoi: Mä luulen että se ei siis ammu, yrittää kuljettaa maaliin! Laajenna klikkaamalla Oli siis kyllä yllättävä tilasto itsellekin. Tuli sattumalta tänään vastaan kun katsoin Iksan laukaisuprosenttia. Tokihan voi olla myös niin, että kaikki Männyn 56 vetoa ennen tätä iltaa on tullut ihan huippupaikoista.
PUMPPU sanoi: Mä luulen että se ei siis ammu, yrittää kuljettaa maaliin! Laajenna klikkaamalla Oli siis kyllä yllättävä tilasto itsellekin. Tuli sattumalta tänään vastaan kun katsoin Iksan laukaisuprosenttia. Tokihan voi olla myös niin, että kaikki Männyn 56 vetoa ennen tätä iltaa on tullut ihan huippupaikoista.
Iksan Kalapuikot Luottopelaaja Viestejä 1 763 15 Joulukuu 2023 #80 Karvaperseruotsalainen oli liian vahva