Grinder
Luottopelaaja
Tuulola on kyllä maalipaikkojen erikoismies, kaveri ei kyllä osu edes jalkapallomaaliin
Löytää paikat kuitenkin. Myös esim Mäntykivi sutii ohi löytäessään paikan. Onhan tuossa hukattua potentiaalia
Tuulola on kyllä maalipaikkojen erikoismies, kaveri ei kyllä osu edes jalkapallomaaliin
Tämä. Toivotaan sekä Suomelle että Tuulolalle jotain säälipistettä ettei tarvi keksiä tekosyitä eikä tunnustaa että pojat on tällä hetkellä tuhnuja.
Suomi pudonnut vai?Niin.. olen edelleen sitä mieltä, että hyökkäystä pitää vahvistaa..
Toki.. nyt pois on Nyman, Suomi, Tikka,...
Kyllä Sebokin poissaolokin on näyttänyt kuinka tärkeä pelaaja hänkin loppujen lopuksi on.Niin.. olen edelleen sitä mieltä, että hyökkäystä pitää vahvistaa..
Toki.. nyt pois on Nyman, Suomi, Tikka,...
On siihen koitettu Ilveksen ”senttereitä” mutta tarvittaisiin sentteriEikös siinä ole nyt koitettu kaikkia, siis ihan kaikkia senttereitä vuorotellen?
Mitä helvettiä? Suomi ollut yksi parhaista tänään. Ikonen ja Mäntykivi aivan turisteja, tänäänkin. Pelaa siinä sitten..Tämä. Toivotaan sekä Suomelle että Tuulolalle jotain säälipistettä ettei tarvi keksiä tekosyitä eikä tunnustaa että pojat on tällä hetkellä tuhnuja.
"Edes kunnon paikkoja ei synny."8 erää ilman maalia 5 vs 5 -pelissä. Edes kunnon paikkoja ei synny.
Kertooko se sinun mielestä mistään?
Minä en muista nähneeni montakaan huippupaikkaa. Tuulolan paikka tietysti. Ikosellakin ok-paikka ja jo noo Päkkilällä. Mut siinä kai ne. Tuulolan paikka ainoo tuhannen taalan paikka.Niin onhan Ilveksellä sitten taas varmaan jo 10 hyvää maalipaikkaa. Maalintekeminen on sitten tasoa "jos mää nyt vähän koitan uppoisko".
Näkyy se kun paikallaan pelaa Mäntykivi joka nyt ei pärjää sentterinä Liigassa.Kyllä Sebokin poissaolokin on näyttänyt kuinka tärkeä pelaaja hänkin loppujen lopuksi on.
Hyökkäysalueella vietetty aika Ilveksellä yli puolet enemmän mitä spåralla. Kohta joku varmaan tulee taas kertomaan kuinka peli on ihan paskaa ja vähintään Tillu sekä Pendo pitää kivittää.
No joo olihan tossa kymmenessä vähän lapin lisää. Mutta fakta on se, että kyllä niitä paikkoja on taas ollut ihan tarpeeksi parin maalin johtoasemaan.Minä en muista nähneeni montakaan huippupaikkaa. Tuulolan paikka tietysti. Ikosellakin ok-paikka ja jo noo Päkkilällä. Mut siinä kai ne. Tuulolan paikka ainoo tuhannen taalan paikka.
Mitä helvettiä? Suomi ollut yksi parhaista tänään. Ikonen ja Mäntykivi aivan turisteja, tänäänkin. Pelaa siinä sitten..
Näyttää ihan samalta mitä viime keväänä tepsiä vastaan. Kulmissa pyörimistä ja tehotonta pörräämistä.Olemme valmiina kevääseen! Vakuuttava erä Suoraviivaisuutta oli juuri sopivasti ja vain huono tuuri ja vastustajan erinomainen maalivahtityö erottivat Ilveksen ensimmäisestä kotipelimaalista tällä viikolla.
Ilvesperheen isoin tuhnu löytyy sieltä ruudun takaa. Hei hei!Tämä. Toivotaan sekä Suomelle että Tuulolalle jotain säälipistettä ettei tarvi keksiä tekosyitä eikä tunnustaa että pojat on tällä hetkellä tuhnuja.