19-0 vauhdissa mennään
Meklari Luottopelaaja Viestejä 8 307 4 Lokakuu 2022 #82 No mun mielestä se Beck ykkössentterinä kertoi ihan kaiken mitä pitää tietää.
AinaIlves Luottopelaaja Viestejä 2 457 4 Lokakuu 2022 #83 Kappas. The Man, The Myth, The Legend toimittaa kiekkoa maalille ja Tikka pistää mailaa väliin.
Pika1 Luottopelaaja Viestejä 2 845 4 Lokakuu 2022 #84 Nyt jos vielä Lesteriltä apinat veks selästä...
Fleda Luonteeltani olen optimisti. Viestejä 1 961 4 Lokakuu 2022 #85 Saukkonen ja Mertsi kilpailee siinä, että kumpi saa paremmin sekotettua Rädyn ja Ahon. Katotaan onnistuuko Saukkoselta Mertsin toinen bravuuri, eli Czuczman ja Lancaster sekasin. Oikein jännittää itteäkin.
Saukkonen ja Mertsi kilpailee siinä, että kumpi saa paremmin sekotettua Rädyn ja Ahon. Katotaan onnistuuko Saukkoselta Mertsin toinen bravuuri, eli Czuczman ja Lancaster sekasin. Oikein jännittää itteäkin.
mertaranta <3 Vakiokokoonpanossa Viestejä 388 4 Lokakuu 2022 #87 Fleda sanoi: Saukkonen ja Mertsi kilpailee siinä, että kumpi saa paremmin sekotettua Rädyn ja Ahon. Katotaan onnistuuko Saukkoselta Mertsin toinen bravuuri, eli Czuczman ja Lancaster sekasin. Oikein jännittää itteäkin. Laajenna klikkaamalla osaako lasua kuitenkin Czuczmanin?
Fleda sanoi: Saukkonen ja Mertsi kilpailee siinä, että kumpi saa paremmin sekotettua Rädyn ja Ahon. Katotaan onnistuuko Saukkoselta Mertsin toinen bravuuri, eli Czuczman ja Lancaster sekasin. Oikein jännittää itteäkin. Laajenna klikkaamalla osaako lasua kuitenkin Czuczmanin?
IhanJuniori Junioripelaaja Viestejä 17 514 4 Lokakuu 2022 #88 Vois tossa erätauolla alkaa keskittymään jo perjantain Tappara peliin.
Fleda Luonteeltani olen optimisti. Viestejä 1 961 4 Lokakuu 2022 #89 mertaranta <3 sanoi: osaako lasua kuitenkin Czuczmanin? Laajenna klikkaamalla Joo se meni hyvin. Positiivista että sen verran viitsii panostaa.
mertaranta <3 sanoi: osaako lasua kuitenkin Czuczmanin? Laajenna klikkaamalla Joo se meni hyvin. Positiivista että sen verran viitsii panostaa.
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 2 634 4 Lokakuu 2022 #90 Toivottavasti ei mene ihan pelailuksi tämä meidän osalta, vaan jaksetaan painaa ja hakea lisäonnistumisia.
Toivottavasti ei mene ihan pelailuksi tämä meidän osalta, vaan jaksetaan painaa ja hakea lisäonnistumisia.
Pika1 Luottopelaaja Viestejä 2 845 4 Lokakuu 2022 #91 Ai että kun pidetään vaihdot ihanasti lyhyinä ja pelataan fiksusti.
Meklari Luottopelaaja Viestejä 8 307 4 Lokakuu 2022 #92 Oden näyttää joltain Mcdavidilta tätä Norjaa vastaan.
AinaIlves Luottopelaaja Viestejä 2 457 4 Lokakuu 2022 #93 Pika1 sanoi: Nyt jos vielä Lesteriltä apinat veks selästä... Laajenna klikkaamalla Pari pistettä näyttää jo tehneen tähän peliin. Ei riitä?
Pika1 sanoi: Nyt jos vielä Lesteriltä apinat veks selästä... Laajenna klikkaamalla Pari pistettä näyttää jo tehneen tähän peliin. Ei riitä?
Riksamasa Vakiokokoonpanossa Viestejä 974 4 Lokakuu 2022 #94 Kyl mä ennemmin Saukkosta kuuntelen ku Mertsiä. Mertsi on niin pirun kulunut kaveri jo
Torski Tähtipelaaja Viestejä 12 032 4 Lokakuu 2022 #95 AinaIlves sanoi: Pari pistettä näyttää jo tehneen tähän peliin. Ei riitä? Laajenna klikkaamalla Tuskin Lesille. Maali olisi jees
AinaIlves sanoi: Pari pistettä näyttää jo tehneen tähän peliin. Ei riitä? Laajenna klikkaamalla Tuskin Lesille. Maali olisi jees
Meklari Luottopelaaja Viestejä 8 307 4 Lokakuu 2022 #96 Riksamasa sanoi: Kyl mä ennemmin Saukkosta kuuntelen ku Mertsiä. Mertsi on niin pirun kulunut kaveri jo Laajenna klikkaamalla Eipä tää Saukkonenkaan mikään tuorein ääni ole ja ihan yhtä kujalla ainakin.
Riksamasa sanoi: Kyl mä ennemmin Saukkosta kuuntelen ku Mertsiä. Mertsi on niin pirun kulunut kaveri jo Laajenna klikkaamalla Eipä tää Saukkonenkaan mikään tuorein ääni ole ja ihan yhtä kujalla ainakin.
Pika1 Luottopelaaja Viestejä 2 845 4 Lokakuu 2022 #97 AinaIlves sanoi: Pari pistettä näyttää jo tehneen tähän peliin. Ei riitä? Laajenna klikkaamalla Maali viä puuttuu.
AinaIlves sanoi: Pari pistettä näyttää jo tehneen tähän peliin. Ei riitä? Laajenna klikkaamalla Maali viä puuttuu.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 227 4 Lokakuu 2022 #98 Leksa ajeli komeasti vastustajan seinille.
EtäIpa Luottopelaaja Viestejä 1 508 4 Lokakuu 2022 #99 Saukkonen sopii just hyvin tän tason peliin.. Mut tosiaan aivan överis ei nyt kannattais tä heittää. Annetaan nyt vaan peliaikaa ja näyttöpaikkoja niille kavereille jolla kausi ei ole alkanut niin hyvin!
Saukkonen sopii just hyvin tän tason peliin.. Mut tosiaan aivan överis ei nyt kannattais tä heittää. Annetaan nyt vaan peliaikaa ja näyttöpaikkoja niille kavereille jolla kausi ei ole alkanut niin hyvin!
Soho Tähtipelaaja Viestejä 20 499 4 Lokakuu 2022 #100 Beckin ketju pelasi ihan hyvää ylivoimaa. Beck myös osaa aloittaa.