Ja petteri se kalastelee jo seuraavan :D
Soho Tähtipelaaja Viestejä 20 185 24 Helmikuu 2023 #442 Joopa joo. Perkele näitä jäähyjä. Tämä oli viimeinen sinetti pelille.
Meklari Luottopelaaja Viestejä 8 134 24 Helmikuu 2023 #443 Ipa72 sanoi: Ei taida tästä tulla mitään. Laajenna klikkaamalla Eipä tuu ei. Ihan ok peli tänään, mutta ei ihan riitä. Loppuakohden mennyt huonommin vaan.
Ipa72 sanoi: Ei taida tästä tulla mitään. Laajenna klikkaamalla Eipä tuu ei. Ihan ok peli tänään, mutta ei ihan riitä. Loppuakohden mennyt huonommin vaan.
Taiteilija Vakiokokoonpanossa Viestejä 915 24 Helmikuu 2023 #445 Kyllä yritetään tehdä nyt itselle mahdollisimman vaikeaksi tämän pelin voittaminen
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 6 055 24 Helmikuu 2023 #446 Oon sanaton tän esityksen edessä...
Riksamasa Vakiokokoonpanossa Viestejä 966 24 Helmikuu 2023 #448 Paatelainen sanoi: Ilvekselle on kyllä liian vaikea päästä tuonne maalille. Minkäänlaista maskia ei ole saatu aikaiseksi ja viivalta ei voi edes ajatella toimittaa maalille kiekkoa. Luonnetta puuttuu ja ilman sitä tullaan kyllä jäämään ilman voittoja Tapparaa vastaan. Laajenna klikkaamalla Samaa mieltä, sen harvan kerran ku saadaan kiekko viivalla, oli vähä ruuhkaa maalilla niin ei vedetä vaan luovutetaan takaisin päätyy.
Paatelainen sanoi: Ilvekselle on kyllä liian vaikea päästä tuonne maalille. Minkäänlaista maskia ei ole saatu aikaiseksi ja viivalta ei voi edes ajatella toimittaa maalille kiekkoa. Luonnetta puuttuu ja ilman sitä tullaan kyllä jäämään ilman voittoja Tapparaa vastaan. Laajenna klikkaamalla Samaa mieltä, sen harvan kerran ku saadaan kiekko viivalla, oli vähä ruuhkaa maalilla niin ei vedetä vaan luovutetaan takaisin päätyy.
Dominaattori Luottopelaaja Viestejä 4 355 24 Helmikuu 2023 #449 Miten näitä helvetin huolimattomuus jäähyjä on tullu koko kauden näin saatanasti
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 099 24 Helmikuu 2023 #451 Eetu Fucking Mäkiniemi sanoi: Oon sanaton tän esityksen edessä... Laajenna klikkaamalla Täähän on ollut tulostaulua lukuunottamatta aivan saakutin hyvö matsi ja maalin peli.
Eetu Fucking Mäkiniemi sanoi: Oon sanaton tän esityksen edessä... Laajenna klikkaamalla Täähän on ollut tulostaulua lukuunottamatta aivan saakutin hyvö matsi ja maalin peli.
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 6 055 24 Helmikuu 2023 #452 Nyt on syytä myös katsoa valmennuksen suuntaan. Täysin kuriton ja aseeton Ilves ollut tänään. Ja kauden isoin peli.
Nyt on syytä myös katsoa valmennuksen suuntaan. Täysin kuriton ja aseeton Ilves ollut tänään. Ja kauden isoin peli.
Vovlo Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 10 059 24 Helmikuu 2023 #453 Ikävä kyllä tällä kertaa ei taida riittää
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 6 055 24 Helmikuu 2023 #455 Ikurin Vire sanoi: Täähän on ollut tulostaulua lukuunottamatta aivan saakutin hyvö matsi ja maalin peli. Laajenna klikkaamalla Oon ihan eri mieltä.
Ikurin Vire sanoi: Täähän on ollut tulostaulua lukuunottamatta aivan saakutin hyvö matsi ja maalin peli. Laajenna klikkaamalla Oon ihan eri mieltä.
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 13 509 24 Helmikuu 2023 #456 Tulee lyhyt kevät jos ei joka matsissa saada ekaan kymppiin maalia.
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 13 509 24 Helmikuu 2023 #457 Riksu sanoi: Joonaa ei näy Laajenna klikkaamalla Taisi saada osumaa siinä yhdessä tilanteessa aiemmin. Aika hitaasti nousi.
Riksu sanoi: Joonaa ei näy Laajenna klikkaamalla Taisi saada osumaa siinä yhdessä tilanteessa aiemmin. Aika hitaasti nousi.
Tre1931 Vakiokokoonpanossa Viestejä 772 24 Helmikuu 2023 #459 Ei vaan riitä tällä kertaa. Saadaan iso homma tehdä jos mestaruus halutaan.
Hyrrä Luottopelaaja Viestejä 1 834 24 Helmikuu 2023 #460 Suurin jännityksen aihe: saako Puhakka mailasta vielä kolmannenkin kerran samaan peliin