Baun olisi pitänyt saada mielestäni se avaus katkaistua mikä meni maaliin ykkössyötön antaneelle, Gregoire oli auttamatta perässä kun oli käynyt antamassa painetta päädyssä asti..Miten voi päästä Camper laukomaan noin vapaasti A-sektorista? Ei todellakaan Malekin maali.
Taisivat olla just kentällä kun saatiin ylivoima, niin vähän sekoitettiin siinä. Vai katoinko väärin. Joka tapauksessa, kivasti se 0 maalin Ratinen karvas ton Ipan maalin.Kertokaa mulle mitä ihmettä 0 maalin Ratinen tekee ylivoimassa ja Nyman pureskelee tuppia vaihtoaitiossa??? Ei mene mun jakeluun sitten millään...
Valitettavasti muisti nollattaneen erätauollaPendo anto sellasen määrän palautetta TapparaAnssille, että eiköhän Ilves saa seuraavan yvn.
On vain kaksi paikkaa mitkä ovat vaaran paikkoja Malekille Ilveksen ollessa alivoimalla. Ne ovat läheltä ja kaukaa tulevat laukaukset.Miten voi päästä Camper laukomaan noin vapaasti A-sektorista? Ei todellakaan Malekin maali.
Noi yyveet nyt on ihan vitun sekasin. Lancaster ja Clendeningi omii ylivoimii ja Iksaa laukojan paikalle toiseen.Kertokaa mulle mitä ihmettä 0 maalin Ratinen tekee ylivoimassa ja Nyman pureskelee tuppia vaihtoaitiossa??? Ei mene mun jakeluun sitten millään...
EtOonks mä ainoo joka ei kuule noitten onssien chänttejä vai onks ne oikeesti vaan ihan turpa kii?
On ihan täysin mahdollista, että samassa tilanteessa joukkue puolustaa huonosti ja myös maalivahdille menee veto helposti.Miten voi päästä Camper laukomaan noin vapaasti A-sektorista? Ei todellakaan Malekin maali.
Ratinen teki kyllä huikeen työn tuossa Ilveksen maalissa.Kertokaa mulle mitä ihmettä 0 maalin Ratinen tekee ylivoimassa ja Nyman pureskelee tuppia vaihtoaitiossa??? Ei mene mun jakeluun sitten millään...
Olis ton nyt voinut torjua, mutta aika läheltä tossakin päästiin laukomaan. Jotain oltiin jo mokattu.Eihän tää meidän maalivahtipeli viime kauden jälkeen tunnu kauheen luotettavalta, mutta ei auta kuin tsempata ja tukea omaa joukkuetta. Ja toivoa kevään ihmettä. Onneksi nyt ei menty lukkoon siitä pienestä sekoilusta vaan päinvastoin toisessa päässä tehtiin ite.