• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Tappara 27.4.2026 | 6. Välierä

Tappara on kova. Ei meillä vaan taida riittää. Mitä sille voi ?
Kuin toivoa että meilläkin on se 2-3 kovaa pelimiestä parempi rosteri.
Ei Tappara sattumalta taaskaan runkosarjaa voittanut.

• Tykkää
Reactions: ysi
Mielestäni Niemelä siitä jotain joskus puhu niin jos en nyt ihan väärin muista ja puuta heinää puhu niin siellä on joku jossain muualla katsomassa isoista näytöistä noita joka sitten noita avittaa.
Karhu ja Tinke niitä kattelee mediatasanteella.

Ihan oikeasti ja vilpittömästi kysyn, että mikä ***** tätä seuraa vaivaa? En voi ymmärtää, että kauden tärkein peli ja toka erä pelkkää sitä, mitä tulee peräaukosta.

Kelle johtoportaan jäsenelle voi lähettää tämän yllämainitun kysymyksen ja kuka vastaa tästä vuosittaisesta kuran määrästä?

Ihan oikeasti ja vilpittömästi kysyn, että mikä ***** tätä seuraa vaivaa? En voi ymmärtää, että kauden tärkein peli ja toka erä pelkkää sitä, mitä tulee peräaukosta.

Kelle johtoportaan jäsenelle voi lähettää tämän yllämainitun kysymyksen ja kuka vastaa tästä vuosittaisesta kuran määrästä?
Urheilujohto. Tillu, Jalo ja Seppä. Siellä on linjat tehty.

Karhu ja Tinke niitä kattelee mediatasanteella.
Juu ja niillä oli vielä joku apukäsi tuohon joka katseli kunnon kokoisesta telkkarista. Olen noin 95% varma että Hölö on tuosta puhunut että tuollainen järjestely on.

Urheilujohto. Tillu, Jalo ja Seppä. Siellä on linjat tehty.
Eli sinne lähtee tämä kysely. Kerran sieltä olen jo yrittänyt kysellä, niin eivät edes viittineet vastata. Olen kuitenkin vuosien saatossa kantanut seuraan kasapäin rahaa. Nyt se on loppu, jos äijät ja varsinkin valmennusjohto eivät tee töitään!

Juu ja niillä oli vielä joku apukäsi tuohon joka katseli kunnon kokoisesta telkkarista. Olen noin 95% varma että Hölö on tuosta puhunut että tuollainen järjestely on.
Kunnari oli videovalmentajana joskus, mutta ei ole enää.

Tappara hallitsee vahvasti ja Tanus on aivan ylivoimainen pelaaja nyt kentällä.

Meidän johtavat pelaajat, se on kyllä hiljainen lista. Olen aina ihmetellyt miksi Tillu tekee näiden kavereiden kanssa jatkosopimuksia, jotka sulavat aina keväällä. Matias Mäntykivi on juuri niin Tillun näköinen pelaaja kuin olla ja voi. Silloin, kun joukkue tarvitsisi eniten apuja niin Matiakset neppailee pelin sivussa.

Nyt, kun ensi kauden joukkue on käytännössä kasassa niin onhan tuossa tulevassa keskikaistassa taas ihan samat ongelmat. Borg on toisissa pudotuspeleissään putkeen ihan statisti ja Järvisellä alkaa olemaan ikää jo kakkossentterin pestiin.
Juu varmaan mutta miksei Tanusta ja Rautiasta yritetä taklata kunnolla. Ihan mukavuusalueella pelaavat koko ajan.

Tappara on kova. Ei meillä vaan taida riittää. Mitä sille voi ?
Kuin toivoa että meilläkin on se 2-3 kovaa pelimiestä parempi rosteri.
Ei Tappara sattumalta taaskaan runkosarjaa voittanut.
Tarvis sen 200-300ke lisäbudjettia ja vähemmän näitä "Ratisia" rosteriin.

Momentum peliähän tää on ja se menetettiin. Oikeastaan annettiin täysin vastustajalle kun lähdettiin varovaisesti pelailemaan 3-0 johdossa. Luulis että näistä opittais.

Eli sinne lähtee tämä kysely. Kerran sieltä olen jo yrittänyt kysellä, niin eivät edes viittineet vastata. Olen kuitenkin vuosien saatossa kantanut seuraan kasapäin rahaa. Nyt se on loppu, jos äijät ja varsinkin valmennusjohto eivät tee töitään!
Juuri tuossa Seppä kehuskeli, kuinka meillä on huippupelaajia, jos katsoo muuta, kuin pistepörssiä.

Kieltämättä näin on, mutta loppujen lopuksi ne maalit ratkaisee.

Takaisin