Tuomari-itkut tulossa tänään pressissä. Ei Röönporkki valita tuomareista. Näin hän itse sanoi.
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 359 8 Joulukuu 2023 #341 Iksan Kalapuikot sanoi: Tuomari-itkut tulossa tänään pressissä. Laajenna klikkaamalla Ei Röönporkki valita tuomareista. Näin hän itse sanoi.
Iksan Kalapuikot sanoi: Tuomari-itkut tulossa tänään pressissä. Laajenna klikkaamalla Ei Röönporkki valita tuomareista. Näin hän itse sanoi.
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 2 634 8 Joulukuu 2023 #344 Mäntykivi on aika usein näissä peleissä ollut parhaimmillaan. Tänään ei toki maalia vielä, mutta aika monta tällaista alivoimatilannetta hoitanut meidän eduksi.
Mäntykivi on aika usein näissä peleissä ollut parhaimmillaan. Tänään ei toki maalia vielä, mutta aika monta tällaista alivoimatilannetta hoitanut meidän eduksi.
M22 Luottopelaaja Viestejä 3 404 8 Joulukuu 2023 #345 reiska sanoi: Ei Röönporkki valita tuomareista. Näin hän itse sanoi. Laajenna klikkaamalla Juu, ei ikinä! Mutta...
reiska sanoi: Ei Röönporkki valita tuomareista. Näin hän itse sanoi. Laajenna klikkaamalla Juu, ei ikinä! Mutta...
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 13 858 8 Joulukuu 2023 #346 Täälä jotkut jaksaa valittaa kun keskenkuntoinen Mese sitä ja tätä. Kyllä tänään kolme lammasta ansaitsee ylivoimaisesti kentän huonoin pelaaja: M. Mäntykivi
Täälä jotkut jaksaa valittaa kun keskenkuntoinen Mese sitä ja tätä. Kyllä tänään kolme lammasta ansaitsee ylivoimaisesti kentän huonoin pelaaja: M. Mäntykivi
Kaitsu Vakiokokoonpanossa Viestejä 346 8 Joulukuu 2023 #347 En ole taas hetkeen nähnyt näin paskaa yv:tä
Pendolino Luottopelaaja Viestejä 1 857 8 Joulukuu 2023 #348 Miten voi peli hajota näin. Kamalaa katsottavaa.
Janko Luottopelaaja Viestejä 6 053 8 Joulukuu 2023 #350 Paikallispelin kolmanteen erään tullaan näin löysällä munalla, hyi saatana!
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 359 8 Joulukuu 2023 #351 Sitten Witkowski ulos suoraan isoista ovista, aivan suorilta. Ketään ei taklata vihellyksen jälkeen.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 227 8 Joulukuu 2023 #352 Mitähän helkkaria tämä partanaama duunailee?
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 190 8 Joulukuu 2023 #353 Mikäs Witkowskille tuli
Iksan Kalapuikot Luottopelaaja Viestejä 1 763 8 Joulukuu 2023 #354 reiska sanoi: Ei Röönporkki valita tuomareista. Näin hän itse sanoi. Laajenna klikkaamalla Tänään tulee
reiska sanoi: Ei Röönporkki valita tuomareista. Näin hän itse sanoi. Laajenna klikkaamalla Tänään tulee
Janko Luottopelaaja Viestejä 6 053 8 Joulukuu 2023 #360 Ei mitään luottoa, jumalauta olis hienoa olla väärässä.