Pelote näytti mistä mies on tehty
Lippuluukku Rivipelaaja Viestejä 77 8 Maaliskuu 2024 #782 Hemmetin Gregu. Ollu viä tänää jopa ihan hyvä nelosessa, kuten koko ketju ja siitä pelikieltoo.. ei paljo päätä pakota
Hemmetin Gregu. Ollu viä tänää jopa ihan hyvä nelosessa, kuten koko ketju ja siitä pelikieltoo.. ei paljo päätä pakota
Luikaus Luottopelaaja Viestejä 1 293 8 Maaliskuu 2024 #783 Mistä vitusta ne aikaa kelloonsaa noin paljon lisää
Lynx Canadensis Kausi 2 jRa Viestejä 828 8 Maaliskuu 2024 #785 Hyi vittu jos toi ois menny. Ei ollu ees kaukana ilman godmode-Päkkilää.
Soho Tähtipelaaja Viestejä 20 428 8 Maaliskuu 2024 #789 @Eetu Fucking Mäkiniemi ootko vielä sitä mieltä, että kaikissa ylivoimissa pitää väistellä ykköstä?
jäämies-70 Luottopelaaja Viestejä 5 850 8 Maaliskuu 2024 #791 Ja tuosta! Kolme pistettä ja kiitos Ilves!
VärienTunnustaja Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 3 215 8 Maaliskuu 2024 #795 JES!!! JA GREGS EI ENÄÄ IKINÄ RATKASUHETKILLE JÄÄLLE
Slite Luottopelaaja Viestejä 1 189 8 Maaliskuu 2024 #796 Kanadalaisidiootti saa kyllä ostaa Päkälle aika helvetin monta ateriaa tän jälkeen että ton kuittaa. Tai koko joukkueelle.
Kanadalaisidiootti saa kyllä ostaa Päkälle aika helvetin monta ateriaa tän jälkeen että ton kuittaa. Tai koko joukkueelle.
Ilvua Luottopelaaja Viestejä 1 492 8 Maaliskuu 2024 #798 Tampere Maple Leafs sanoi: Oon seurannu hokia n. 20v ja tää on varmasti top 3 idioottimaisin asia, jonka oon koskaan nähnyt. Vitun tärkeä 5+20 tohon. Mitä helvettiä?! e: Olikin 2min, ei muuta mitään silti Laajenna klikkaamalla Mikä? Tä?
Tampere Maple Leafs sanoi: Oon seurannu hokia n. 20v ja tää on varmasti top 3 idioottimaisin asia, jonka oon koskaan nähnyt. Vitun tärkeä 5+20 tohon. Mitä helvettiä?! e: Olikin 2min, ei muuta mitään silti Laajenna klikkaamalla Mikä? Tä?
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 204 8 Maaliskuu 2024 #800 Ei näitä runkosarjan kotipelejä olisi voinut hienommin päättää. Niin kivien syömistä nämä ovat välillä olleet että tämä ns. maistuu
Ei näitä runkosarjan kotipelejä olisi voinut hienommin päättää. Niin kivien syömistä nämä ovat välillä olleet että tämä ns. maistuu