Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Tappara Pe 18.10.2024, klo 19.31

Status
Viestiketju on suljettu.

PalveKinkku

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
389
Tv meni kiinni. Voivoi. Tillu joutuu kaivamaan vahvistuksia. Ei löydy tukea, kun ykkös ketju ei suorita. Mese vaihtoon johonkin tehokkaampaan laituriin heti ensimmäiseksi. Ratinen parantanut sentää.

Mut mä meen nyt nukkumaan ja odotan, jos pääsisin todistamaan huomenna Tammelaan muutosta Ilveksen häviämisen kulttuuriin!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 989
Suomella ja Mäntykivelle kisa kumpii liukuu enemmän selkäsuorana tänään?
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
7 198
Jaahas meikäläinen alkaa pukeen "Hölölle kenkää" haalareita päälle ja alan valmistautuun oikein kunnon ulostuloihin :)

Täytyy munkin negailua koittaa.

Mennään posin kautta vielä tämä viesti.
Huomenna siitä mestaruudesta pelataan.
Mä luin pari ekaa lausetta ja meinasin suuttua, mut sit en suuttunutkaan oikeesti.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 777
Eniten vituttaa kun ei ees hävitä selkä suorana vaan jätkät yrittää pusertaa pannu punasena. Ei ole semmonen rehellinen ohipeli. Niemelä nyt hävisi tämän erän
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
2 293
Taisi aika hyvä käsitys olla Ilveksen suorituskyvystä myös studiossa, kun ennen peliä puhuivat, että nyt ei sitten Ilveksellä ole mitään selityksiä, jos peli ei kulje. Ei ole ottelukuormaa rasittamassa pohkeita.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
13 247
Kysyin tätä viime kaudellakin:
Mikä on valkun rooli näissä peleissä?
Loppujen lopuksi aika pieni yksittäisessä pelissä. Pelaajat itse sen pumppauksen tekevät. Vaikea on koutsin kääntää pelin suuntaa kesken pelin. Joku aikalisä ja ketjujen sekoittelu voi vähän auttaa ja tuoda lisävirtaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös