ilvesperhe
Luottopelaaja
Eikä hävitä.0-0 ei voiteta pelejä... kotona pitäs pystyä PALJON parempaan. Mua ainakin huolestuttaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikä hävitä.0-0 ei voiteta pelejä... kotona pitäs pystyä PALJON parempaan. Mua ainakin huolestuttaa.
Paskaa oli olla sarjaykkösenäkin?.Juu onhan tämä ihan paskaa olla sarjassa toisena, ei ihme ettei yleisöä käy. Joukon kanssa oltiin sentään ykkösiä kolmen pelin jälkeen ja joka pelissä 15 000 katsojaa.
Katoa, trolli.
Mäntykivi, Tuulola ja Sebök suorittavat kyllä sillä tasolla tällä hetkellä että Ilveksen on turha haaveilla menestyksestä ellei kolmikko ala löytämään peliään.
Tikalla aika tekemätön paikka tuossa kaksikon keskellä, ja Balu tappaa tällä hetkellä oman ketjunsa kiekollisen pelin. Huonoja ratkaisuja kiekolla jatkuvasti.
Vielä on kautta jäljellä…
Kovat on vaatimukset jos nolla päästettyä maalia kotona huolestuttaa.0-0 ei voiteta pelejä... kotona pitäs pystyä PALJON parempaan. Mua ainakin huolestuttaa.
Tikkaa ja Koskirantaa esille...Sebokin ketju on kyllä todella isoissa vaikeuksissa.
Taas :0Tuulola tekee muuten tänään maalin.
Juu ja Connor McDavid tulee loppukauden pahvilla ipaanTuulola tekee muuten tänään maalin.
Kuvailit juuri Joukon pelikirjan.Puolet vetää varjojen mailla ja vitjoja pitäisi sekoitella pelistä toiseen vielä tässä vaiheessa kautta.