Ikosjonin kenttä on kyllä jatkuvasti selviytymässä.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 099 9 Huhtikuu 2022 #281 Ikosjonin kenttä on kyllä jatkuvasti selviytymässä.
Dominaattori Luottopelaaja Viestejä 4 355 9 Huhtikuu 2022 #282 reiska sanoi: Tällä hetkellä kyllä, ei ne jaksa tälläistä rallia montaa peliä putkeen. Laajenna klikkaamalla En kyllä haluais rakentaa meidän menestys mahdollisuuksia sen varaan jaksaako TPS vai ei
reiska sanoi: Tällä hetkellä kyllä, ei ne jaksa tälläistä rallia montaa peliä putkeen. Laajenna klikkaamalla En kyllä haluais rakentaa meidän menestys mahdollisuuksia sen varaan jaksaako TPS vai ei
Ipa72 Luottopelaaja Viestejä 6 422 9 Huhtikuu 2022 #283 Toi Anttilan ketju on muuten aika-ajoin kusessa.
Zerofan Luottopelaaja Viestejä 3 221 9 Huhtikuu 2022 #286 Jumankauta oli hieno suoritus Horselta! Nurmi kehtaa vielä itkeä, pelle.
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 293 9 Huhtikuu 2022 #287 Dominaattori sanoi: En kyllä haluais rakentaa meidän menestys mahdollisuuksia sen varaan jaksaako TPS vai ei Laajenna klikkaamalla Kukaan ei todennäköisesti halua. Näyttää silti että TPS koittaa ottaa kuskin paikkaa, eikä yritä pelata tällä tavalla kaikkia pelejä.
Dominaattori sanoi: En kyllä haluais rakentaa meidän menestys mahdollisuuksia sen varaan jaksaako TPS vai ei Laajenna klikkaamalla Kukaan ei todennäköisesti halua. Näyttää silti että TPS koittaa ottaa kuskin paikkaa, eikä yritä pelata tällä tavalla kaikkia pelejä.
Blackwolf Luottopelaaja Viestejä 3 844 9 Huhtikuu 2022 #288 Kamppailupelissä ei tänään pärjätä. Toivottavasti saadaan tähän ryhtiä.
Ilves97 Luottopelaaja Viestejä 7 193 9 Huhtikuu 2022 #290 Hyvin hankki Salmela jäähyn. Toki varmaan heittää yhden avaussyötön kohta liian kovana pitkäksi ja on ihan paska.
Hyvin hankki Salmela jäähyn. Toki varmaan heittää yhden avaussyötön kohta liian kovana pitkäksi ja on ihan paska.
Blackwolf Luottopelaaja Viestejä 3 844 9 Huhtikuu 2022 #291 Suomi on nyt itse hiekottanut kaksi viimeistä ylivoimaa. Haapalan kadottua Suomi unohti pelata simppeliä.
Suomi on nyt itse hiekottanut kaksi viimeistä ylivoimaa. Haapalan kadottua Suomi unohti pelata simppeliä.
Fleda Luonteeltani olen optimisti. Viestejä 1 958 9 Huhtikuu 2022 #292 Eetu Liukas ei kyllä osaa taklata kun kyynärpäät ylhäällä. Muuten hyvä pelaaja