Jep. Tuosta olisi ollut oikea juuri tuo 2+10, mutta kun jostain syystä sellaista ei pysty antamaan niin näin tällä kertaa. Pitkässä juoksussa tasan jne jne
Kolmonen murheellinen.
Mielestäni virtanen täyttää paikkansa mutta mäntykivellä ei onnistu mikään ja tuulola ei näissä kovemmissa peleissä jaksa ja kerkiä luistella päästä päähän ja ensimmäisenä vaihdossa.
No itse olen eri mieltä. Ei tuossa mitään taklausta ollut ja osuman ollessa pieni oli oikeasti vaaraelementtikin aika nollissa. Langhamer korosti tilannetta niin räikeästi, että näytti pahemmalta.
2min olisi riittänyt.Tuo poistunut 2+10 olisi ollut oikeudenmukaisin.
No itse olen eri mieltä. Ei tuossa mitään taklausta ollut ja osuman ollessa pieni oli oikeasti vaaraelementtikin aika nollissa. Langhamer korosti tilannetta niin räikeästi, että näytti pahemmalta.
2min olisi riittänyt.Tuo poistunut 2+10 olisi ollut oikeudenmukaisin.
Ei ehkä taklausta, mutta minkä ihmeen takia siitä veskarin nokan edestä pitää ajaa tuolla vauhdilla ohi. Ei mitään mahdollisuutta saada kiekkoa, peli vihelletty poikki ja tilaa kiertää tai vaikka jarruttaa olisi ollut vaikka kuinka paljon. Ihan omaa typeryyttä vetää noilla vauhdeilla noin läheltä ohi.