Najmanilta melko eroottinen rystyvippi.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 191 18 Syyskuu 2024 #81 Najmanilta melko eroottinen rystyvippi.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 227 18 Syyskuu 2024 #82 Olipa määrämittainen roikku Supille
gentle Luottopelaaja Viestejä 1 288 18 Syyskuu 2024 #84 Oli vähän turhan optimistinen syöttö yritys takatolpalle tuossa ennen jäähyä
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 359 18 Syyskuu 2024 #85 Mut missä se Mäntykiven koukkaaminen oli?
King98 Vakiokokoonpanossa Viestejä 977 18 Syyskuu 2024 #86 reiska sanoi: Mut missä se Mäntykiven koukkaaminen oli? Laajenna klikkaamalla Ei missään, ainakaan minun silmin nähden
reiska sanoi: Mut missä se Mäntykiven koukkaaminen oli? Laajenna klikkaamalla Ei missään, ainakaan minun silmin nähden
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 359 18 Syyskuu 2024 #87 King98 sanoi: Ei missään, ainakaan minun silmin nähden Laajenna klikkaamalla En minäkään sitä nähnyt, joku muu näki.
King98 sanoi: Ei missään, ainakaan minun silmin nähden Laajenna klikkaamalla En minäkään sitä nähnyt, joku muu näki.
BanaaniKeisari Luottopelaaja Viestejä 1 684 18 Syyskuu 2024 #89 Av näyttää toimivan niinkuin Utunen lupaili
Laitapuolen hyökkääjä Vakiokokoonpanossa Viestejä 751 18 Syyskuu 2024 #90 Kovasti Ilves+ lähetyksessä ennen peliä Rönni selitti että tuomarilinja ei tule sallivammaksi kevättä kohti. Katsellaan tuleeko vielä 3. erässä jäähyjä näistä mistä Männylle tuli.
Kovasti Ilves+ lähetyksessä ennen peliä Rönni selitti että tuomarilinja ei tule sallivammaksi kevättä kohti. Katsellaan tuleeko vielä 3. erässä jäähyjä näistä mistä Männylle tuli.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 227 18 Syyskuu 2024 #91 Eka femma oli vähän hiihtelyä, mutta hyvän alivoiman jälkeen päästiin hyvin peliin kiinni. Ylivoiman sisääntuonnit edelleen karmeita, alivoima hyvää.
Eka femma oli vähän hiihtelyä, mutta hyvän alivoiman jälkeen päästiin hyvin peliin kiinni. Ylivoiman sisääntuonnit edelleen karmeita, alivoima hyvää.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 191 18 Syyskuu 2024 #92 Björkqvistiltä vahvaa tekemistä varsinkin alivoimalla.
VärienTunnustaja Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 3 274 18 Syyskuu 2024 #93 King98 sanoi: Ei missään, ainakaan minun silmin nähden Laajenna klikkaamalla Kaveri siinä otti kädellä ite mailaa pois, mikä ei ollu edes kainalossa mutta joku näki koukkuna sit
King98 sanoi: Ei missään, ainakaan minun silmin nähden Laajenna klikkaamalla Kaveri siinä otti kädellä ite mailaa pois, mikä ei ollu edes kainalossa mutta joku näki koukkuna sit
PalveKinkku Vakiokokoonpanossa Viestejä 420 18 Syyskuu 2024 #94 reiska sanoi: En minäkään sitä nähnyt, joku muu näki. Laajenna klikkaamalla Palo-Pena näki.
B Luottopelaaja Viestejä 7 705 18 Syyskuu 2024 #95 Omista lähteminen näyttää vaikealta. TPS kyllä hieman aktiivisempi ja valmiimpi, mutta ei tässä mitään hätää ollut ja maalin johto taululla.
Omista lähteminen näyttää vaikealta. TPS kyllä hieman aktiivisempi ja valmiimpi, mutta ei tässä mitään hätää ollut ja maalin johto taululla.
pelikirja Luottopelaaja Viestejä 4 997 18 Syyskuu 2024 #96 Ajoituksissa hakemista. Pikkasen jää syötöt taakse mut eiköhän se tästä lähe parantumaan.
VärienTunnustaja Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 3 274 18 Syyskuu 2024 #97 Malek alottanu kyl hyvin!
Jonte Vakiokokoonpanossa Viestejä 920 18 Syyskuu 2024 #99 Ihan ok ensimmäinen erä Liigassa. Nyt vaan pää mukaan toiseen erään, pikkusen kaasua lisää, ajoitukset kuntoon ja upotetaan Turku heti.
Ihan ok ensimmäinen erä Liigassa. Nyt vaan pää mukaan toiseen erään, pikkusen kaasua lisää, ajoitukset kuntoon ja upotetaan Turku heti.
Urho Kaleva Kekkonen Luottopelaaja Viestejä 1 929 18 Syyskuu 2024 #100 Apulannan laulun mukaan pelataan yv:tä : Jättö, jätön päälle jättö jätönjätönjättö monimutkainen.