Ilves ja yv, aina yhtä hienoa katseltava :)
Janko Luottopelaaja Viestejä 6 284 5 Syyskuu 2024 #142 Rauno Repomies sanoi: Niin tämähän on sen kolmannen kauden ensimmäinen oikea ottelu ja edelleen nuori mies kyseessä. Rapaa saa antaa, ei siinä mutta tuossa maalissa ”syylliset” oli ihan muualla. Mutta se syyllinen me foorumilla toki tykätään etsiä, se pitää aina löytää. Laajenna klikkaamalla No minä nyt en ole puhunut tämän pelin maalista yhtään mitään.
Rauno Repomies sanoi: Niin tämähän on sen kolmannen kauden ensimmäinen oikea ottelu ja edelleen nuori mies kyseessä. Rapaa saa antaa, ei siinä mutta tuossa maalissa ”syylliset” oli ihan muualla. Mutta se syyllinen me foorumilla toki tykätään etsiä, se pitää aina löytää. Laajenna klikkaamalla No minä nyt en ole puhunut tämän pelin maalista yhtään mitään.
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 452 5 Syyskuu 2024 #143 Ei tää kyllä ole iloa silmälle. Onneks kausi on pitkä.
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 452 5 Syyskuu 2024 #146 reiska sanoi: Ei tää kyllä ole iloa silmälle. Onneks kausi on pitkä. Laajenna klikkaamalla Sitähän mä sanoin, saatana.
reiska sanoi: Ei tää kyllä ole iloa silmälle. Onneks kausi on pitkä. Laajenna klikkaamalla Sitähän mä sanoin, saatana.
Matoash Luottopelaaja Viestejä 5 312 5 Syyskuu 2024 #147 Jahas saadaanko me oikeesti turpaan puolalaisilta?
Nuhapumppu Vakiokokoonpanossa Viestejä 290 5 Syyskuu 2024 #150 Rouen vol 2, mutta kunnon kokoonpanolla?
Luikaus Luottopelaaja Viestejä 1 611 5 Syyskuu 2024 #152 Saisi ilves alkaa puskemaan nyt eikä vaan puolustelisi kun ei sekään suju näköjään.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 560 5 Syyskuu 2024 #155 Ei ihan napsu nämä syötöt lapaseen..
gentle Luottopelaaja Viestejä 1 407 5 Syyskuu 2024 #156 Jaahas, nyt ois sit aika rupee tekee maaleja, jos tästä ei 3 pistettä saada niin voidaan rupee sanoo hei hei tämän sarjan pudotuspeleille ilman erityisen hyviä onnistumisia myöhemmissä peleissä.
Jaahas, nyt ois sit aika rupee tekee maaleja, jos tästä ei 3 pistettä saada niin voidaan rupee sanoo hei hei tämän sarjan pudotuspeleille ilman erityisen hyviä onnistumisia myöhemmissä peleissä.
Janko Luottopelaaja Viestejä 6 284 5 Syyskuu 2024 #158 Onko Meskanen loukkaantunut vai pelaako tasollaan?
ipa1970 Luottopelaaja Viestejä 9 396 5 Syyskuu 2024 #159 En muista tiedä mutta jotensakin kuvittelee että kotona vietäisiin kovassakin reeni jumissa puolalaisia isolla kädellä.
En muista tiedä mutta jotensakin kuvittelee että kotona vietäisiin kovassakin reeni jumissa puolalaisia isolla kädellä.
Asylum Luottopelaaja Viestejä 5 866 5 Syyskuu 2024 #160 Janko sanoi: Onko Meskanen loukkaantunut vai pelaako tasollaan? Laajenna klikkaamalla Huono se on, niinku ollut jo pitkään.
Janko sanoi: Onko Meskanen loukkaantunut vai pelaako tasollaan? Laajenna klikkaamalla Huono se on, niinku ollut jo pitkään.