Pentti Annanen
Luottopelaaja
Tätä olen myös ihmetellyt.Minkä ihmeen takia kiekkoa ei syötetä tuossa tilanteessa suoraan molarille jotta saadaan 5-3yv mahd pitkään?
Tätä olen myös ihmetellyt.Minkä ihmeen takia kiekkoa ei syötetä tuossa tilanteessa suoraan molarille jotta saadaan 5-3yv mahd pitkään?
AinaJoonas Kova kännissä
Aivan liikaa vaikutusta peliin, varsinkin kun tuomareina on arvaamattomat pillipiiparit. Mielestäni pilaa pelin, toki tähän asti Ilves on säännöstä hyötynyt parissa pelissä. Toivottavasti tämäkin jää hassuksi kokeiluksi 23/24 CHL-kaudelle.2min 5-3 alivoimaa tuntuu kyllä turhan kovalta rangaistukselta jostain vahinko korkeasta mailasta ja perään tulleesta kiekko katsomoon jäähystä.
Sen uudistuksen haluaisin ehkä nähdä Liigassa, että alivoimamaali päättää ylivoiman.
Unohtui sanoa vielä se mitä kaikkein eniten itse pelkään varsinkin Liigassa. Tuomarit eivät uskaltaisi enää edes puhaltaa jäähyjä kun niin suuri vaikutus peliin.Aivan liikaa vaikutusta peliin, varsinkin kun tuomareina on arvaamattomat pillipiiparit. Mielestäni pilaa pelin, toki tähän asti Ilves on säännöstä hyötynyt parissa pelissä. Toivottavasti tämäkin jää hassuksi kokeiluksi 23/24 CHL-kaudelle.
Voisi kokeilla vaikka ykkös yvlle suomen tai mesen tilalle. Em herrat ei siihen juuri mitään tuo.Tykkään kyllä Palven pelistä. Osaa tuoda kiekon alueelle ja löytää vapaan miehen, usein vaarallisesta maalintekopaikasta. Toisessa erässä järjesti kahteen kertaan parhaaseen maalintekosektoriin loistavan maalipaikan.
Aloituksissa mies ei sitten ole kyllä päässyt loistamaan, sitä pitää parantaa paljon.
Mitäs pelejä sää taas oot kattellu jos suomi ei oo yvllä lunastanu? Mese on hyvä pitää siä laukausuhkana. Mahdollisimman vähän vaan pitää kiekkoo muuten kierrättää sen kautta.Voisi kokeilla vaikka ykkös yvlle suomen tai mesen tilalle. Em herrat ei siihen juuri mitään tuo.
Olisko kuitenkin siinä liikaa pelintekijää sitten, kun Stranskykin siinä on?Voisi kokeilla vaikka ykkös yvlle suomen tai mesen tilalle. Em herrat ei siihen juuri mitään tuo.