Sulla menee vaan tunteisiin kun et pysty esim Lööken todella heikkoa viimeistelytaitoa kääntämään millään faktalla itsellesi mieluisaksi. Siksi kerta toisensa jälkeen yrität todistella tällä samalla mantralla asiaa.
Se että väkisin yrität lytätä jotain ei ole toimiva tapa.
Mä en esim kritisoi edelleenkään Lööken kokonaisvaltaista peliä. Vaan esim miksi tämä seppä on nallipyssyn kanssa ykkösYVn pointilla, vaikka se ei sinun papereissa olekkana maalintekopaikka(toisin kuin kaikkien muiden kiekkoa seuraavien).
Miksi pelaaja joka on ihan saatanan hyvä kaikessa ja pelaa liigan parhaan sentterin kanssa painaa koko vuoden nollaa maalia. Eli onko maalinteko heikkous sittenkin?
Sanon tän sulle vaan kerran, enkä enää vastaa sulle. Nää on niin naurettavia nää sun väittämät, että ei voi kuin nauraa. Mun ei tarvitse alkaa selittelemään Lööken viimeistelytaitoa mistään syystä, koska se EI OLE TODELLINEN HUOLENAIHE.
Kukaan täysjärkinen realistinen jääkiekon katsoja ei katso asioita lohkoten niitä niin, että arvioi pelaajaa eri ominaisuuksilta. Ja sitten vielä jankkaa viikosta toiseen, kuinka se yksi joku ominaisuus ei ole aikaan X ollut odotusten (omien sellaisten) mukainen. Vaikka Lööke tekisi 0 maalia loppukauden aikana, mutta pelaisi muuten samalla tavalla, pitäisin häntä erinomaisena hankintana Ilvekselle ja erinomaisena pelaajana Ilveksen ykkösketjuun. Koska minä arvioin pelaajaa kokonaisuutena, en yksittäisenä osuutena. Jos Lööke ei tee maalia, sen tekee joku toinen. Lööke pelaa helvetin hyvin jatkuvasti ja on aivan tarpeetonta suurennuslasilla katsoa sitä yhtä osa-aluetta, joka ei nyt 13 peliin ole sujunut keskiarvoisesti. Mä en myöskään arvioi pelaajia 5-10-15 pelien otannalla. Muutenhan voisi sanoa vaikka että Kappe on Supia kovempi peluri.
Lööke on sellainen pelaaja, joka saattaa pelata nyt 20 peliä 0 maalilla. Ja sitten saattaa pelata playoffeissa 10 peliä maaliputkessa. Koska Lööken muut avut on niin hyviä, että kun kiekko alkaa taas löytää verkon perukoille, se tekee sen toisteisesti. Siellä on 12 maalia jo tältä kaudelta ja niiden lisäksi siellä on 46 helvetin hyvää peliä ja ehkä 1-2 heikkoa peliä. Ja siksi nää sun analyysit ainoastaan naurattaa, koska näissä ei ole mitään muuta kuin järjettömyyttä. Kuten tuo naurettava kommentti Supin syöttöihin ekassa erässä.
Lööke löytää vielä maaliin kiekon, mutta sä et varmasti koskaan löydä pelisilmää.