Boman ois viheltänyt 5sekuntia aikasemmin pelin poikki
Tesoman kyttyräselkä Vakiokokoonpanossa Viestejä 538 tänään klo 19:02 #501 Boman ois viheltänyt 5sekuntia aikasemmin pelin poikki
Janko Luottopelaaja Viestejä 6 055 tänään klo 19:02 #502 Rauno Repomies sanoi: Sitten kun päästään tonteille on sielä Bau-Väisänen Laajenna klikkaamalla Olin jo kädet pystyssä.
Rauno Repomies sanoi: Sitten kun päästään tonteille on sielä Bau-Väisänen Laajenna klikkaamalla Olin jo kädet pystyssä.
Greg Stillson Vakiokokoonpanossa Viestejä 112 tänään klo 19:02 #503 Väisänen - Bau -duoa vietiin alivoimalla kuin litran mittaa. On ulottuvuutta heillä, mutta liikkuvuutta ja pelisilmää tarvittaisiin myös.
Väisänen - Bau -duoa vietiin alivoimalla kuin litran mittaa. On ulottuvuutta heillä, mutta liikkuvuutta ja pelisilmää tarvittaisiin myös.
King Marek Vakiokokoonpanossa Viestejä 240 tänään klo 19:02 #504 Rauno Repomies sanoi: Sitten kun päästään tonteille on sielä Bau-Väisänen Laajenna klikkaamalla Kaks kädettömintä .
Rauno Repomies sanoi: Sitten kun päästään tonteille on sielä Bau-Väisänen Laajenna klikkaamalla Kaks kädettömintä .
Patee Rivipelaaja Viestejä 73 tänään klo 19:03 #505 Janko sanoi: Olin jo kädet pystyssä. Laajenna klikkaamalla itse valmistauduin vastahyökkäykseen
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 6 201 tänään klo 19:03 #506 Miksi et Suomi perkele lauo
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 227 tänään klo 19:03 #508 Vittu vetonappia pohjaan jo.
tggmn Vakiokokoonpanossa Viestejä 720 tänään klo 19:03 #509 Vittuko tota suomea vaivaa ku ei voi ampua
Tesoman maalitykki Luottopelaaja Viestejä 1 262 tänään klo 19:04 #512 Vittu toi suomi on hyvä mutta ei kyllä osaa vetää
tggmn Vakiokokoonpanossa Viestejä 720 tänään klo 19:04 #515 Tesoman maalitykki sanoi: Vittu toi suomi on hyvä mutta ei kyllä osaa vetää Laajenna klikkaamalla Aiva älytön syöttö pidetylle parikalle
Tesoman maalitykki sanoi: Vittu toi suomi on hyvä mutta ei kyllä osaa vetää Laajenna klikkaamalla Aiva älytön syöttö pidetylle parikalle
toskala Luottopelaaja Viestejä 9 352 tänään klo 19:05 #517 Kyllä tässä tarpeeksi paikkoja on ollut tämänkin pelin ratkaisuun mutta surkea toinen erä voi nyt maksaa liikaa
Kyllä tässä tarpeeksi paikkoja on ollut tämänkin pelin ratkaisuun mutta surkea toinen erä voi nyt maksaa liikaa
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 227 tänään klo 19:05 #518 Kyllähän tämä nyt tasoihin pitäisi vääntää.
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 2 634 tänään klo 19:05 #520 On tässä ainakin ihan eri tavalla meininkiä kuin kahdessa ensimmäisessä erässä. Sitä ei toki tiedä mihin asti se riittää.
On tässä ainakin ihan eri tavalla meininkiä kuin kahdessa ensimmäisessä erässä. Sitä ei toki tiedä mihin asti se riittää.