Neitikiekko Luottopelaaja Viestejä 1 320 8 Helmikuu 2022 #321 ipa1970 sanoi: Ei ollut niitä veemäisiä poikittaissyöttöjä. Alkaa kuorma näkymään ykkösmiehillä. Laajenna klikkaamalla Ei ollut kyllä mitään muitakaan syöttöjä..kyllä siellä Jukuritkin aika paljon ykkösmiehiä kuormittaa.
ipa1970 sanoi: Ei ollut niitä veemäisiä poikittaissyöttöjä. Alkaa kuorma näkymään ykkösmiehillä. Laajenna klikkaamalla Ei ollut kyllä mitään muitakaan syöttöjä..kyllä siellä Jukuritkin aika paljon ykkösmiehiä kuormittaa.
ipa1970 Tähtipelaaja Viestejä 10 109 8 Helmikuu 2022 #322 Neitikiekko sanoi: Ei ollut kyllä mitään muitakaan syöttöjä..kyllä siellä Jukuritkin aika paljon ykkösmiehiä kuormittaa. Laajenna klikkaamalla Supi viimepelissä liki 28 min. Kostautuu. Itse en odota kerho ja tapu peleistä pinnaakaan. Eikä tilannetta paranna myrrän puuttuminen.
Neitikiekko sanoi: Ei ollut kyllä mitään muitakaan syöttöjä..kyllä siellä Jukuritkin aika paljon ykkösmiehiä kuormittaa. Laajenna klikkaamalla Supi viimepelissä liki 28 min. Kostautuu. Itse en odota kerho ja tapu peleistä pinnaakaan. Eikä tilannetta paranna myrrän puuttuminen.
WillieGunn Luottopelaaja Viestejä 4 437 8 Helmikuu 2022 #323 ipa1970 sanoi: Itse en odota kerho ja tapu peleistä pinnaakaan. Laajenna klikkaamalla Ei olla la pelin jälkeen enää sarjakärki.
ipa1970 sanoi: Itse en odota kerho ja tapu peleistä pinnaakaan. Laajenna klikkaamalla Ei olla la pelin jälkeen enää sarjakärki.