Paatelainen
Luottopelaaja
Ok erä Ilvekseltä. Purut taas omassa päässä huonoja. Kontiolalta kyllä niin huikea suoritus taas maalissa. Jäähyt pois ja tarkkuutta vielä omassa päässä vaikka hyvin puolustettiinkin kärsivällisesti.
On kolmosen sena, onks haapalaa näkyny?Santeri Virtasen ollessa kentällä Ilves on ollut tänään jatkuvasti pulassa.
Päkkilä ollut monta peliä jo hyökkäyksen parhaimmistoa. Tai no ainakaan Päkkilästä ei saa millään muotoa enään sylkykuppia..on vähintään parhaimmistoa.
Haapala tarvitsee kiekottelukaverin. Virtanen ei sitä ole. Pistäisin Henkan nyt takaisin Männyn paikalle. Ei Mäntykään näkyny yhtään.On kolmosen sena, onks haapalaa näkyny?
Edelleen vaihtaisin Sebokin Koskirantaan mun mielestä oli taas ihan yössä ekan eränIso merkitys heti, kun Sebok on peleillä, on niin vahva jalalla.
En kyllä vaihtais vaikka maksettaisEdelleen vaihtaisin Sebokin Koskirantaan mun mielestä oli taas ihan yössä ekan erän
En ihmettele jos 2 erään haapala on konnan vieressäKannattaako tuo haapala hukata kolmoseen ja sekoittaa konnan kakkosen peli.
Kysympä vaan.
Kyllä Mänty ja Haapala voisi vaihtaa paikkoja samointein. Mutta ehkä Pendo haluaa kokeilla jos sattuisi natsaan - vielä ei ole siltä näyttänyt.Haapala tarvitsee kiekottelukaverin. Virtanen ei sitä ole. Pistäisin Henkan nyt takaisin Männyn paikalle. Ei Mäntykään näkyny yhtään.
Tämä on kyllä hämmentävin "hot take" mitä on tullut ehkä koskaan vastaan. Sama asia kuin vaihtaisi Messin Teemu Pukkiin.Edelleen vaihtaisin Sebokin Koskirantaan mun mielestä oli taas ihan yössä ekan erän
Onko sattumaa, että Sebokin tullessa Ikosen ja Suomen väliin, on ketjun peli ihan eri tasolla kuin aiemmin?
Joo, Sebokin pisteet hieman pettymys, mutta katsokaa millä prosentilla kaveri tuo sen kiekon hyökkäysalueelle, varmaan tässäkin ottelussa tähän mennessä 100% onnistumisprosentti, ja tuosta päästään sitten pyörittämään hyökkäyspäässä.
Siis Sebokilla on aivan karmean iso vaikutus tuohon ykkösketjun peliin. Aivan se ja sama tuleeko pisteitä jos noin pelaa ja Ikosen ja Suomen pistetahti pysyy.Iso merkitys heti, kun Sebok on peleillä, on niin vahva jalalla.
Mitä parempaa Koskiranta tuo ? kyllä minä näkisin vaihdon heikompaanEdelleen vaihtaisin Sebokin Koskirantaan mun mielestä oli taas ihan yössä ekan erän
Kaikkihan sen nyt näkee heikompaan vaihtona hyvänen aika sentään Siis onhan ton oltava nyt rapala.Mitä parempaa Koskiranta tuo ? kyllä minä näkisin vaihdon heikompaan
Nymania laittaisin isompaan rooliin.Kyllä Mänty ja Haapala voisi vaihtaa paikkoja samointein. Mutta ehkä Pendo haluaa kokeilla jos sattuisi natsaan - vielä ei ole siltä näyttänyt.
Mää en. Meidän nelonen on todella hyvä. Katotaan pääseekö YV:lle jos sellasta on tarjolla.Nymania laittaisin isompaan rooliin.
Kunpi on Messi? Koskiranta ei ole kokoonpanossa. Olisiko tulossaTämä on kyllä hämmentävin "hot take" mitä on tullut ehkä koskaan vastaan. Sama asia kuin vaihtaisi Messin Teemu Pukkiin.
Nymania vois kokeilla Mäntykiven kanssa samassaNymania laittaisin isompaan rooliin.
Mäntykivi-Virtanen-NymanNymania laittaisin isompaan rooliin.