Voi jumalauta mikä kommentti! Typerin mitä tällä foorumilla olen ikinä nähnyt.Itku ei tuo jokkepappaa takas, onneksi siittä syövästä päästiin eroon.
Miettikää nyt oikeasti hetki mun kanssa, onko tuossa joukkueessa yhtään laatu laituria Suomen lisäksi? Ei? Tai no Haapala on mutta se on aina rikki. Onko meillä oikeesti ykkösentteriä? Ei. Onko meillä edes kakkosentteriä? Ei. Sebok/Konna ovat kolmossenttereitä. Taas nojattiin siihen että joo kyllä viime kauden pelaajat ottaa sen yhden stepin,ei tarvi hommata ketään.. kyllä mä syytän tästä Koskelaa myös.
Siltä se valitettavasti näyttää, Myrrä toki sai revittyä kaiken irti "vähän heikommistakin" ,mutta ei noi pelaajat kyllä nyt yhtäkkiä, ihan noin huonoiks voi muuttua vaikka turbulenssiä onkin ollu. Alkaa vähän näyttään siltä, että vaikka Pendo on sanonu, että ei muutoksia pelitapaan oo juuri tehty, kun ei reenaan oo päästy, niin on sitä puheen tasolla jankattu ihan huolella, kun toi touhu on kun peura ajovaloissa.Ei tuo työmoraalista ole kiinni. Pelitapa ja -systeem on täysin sekaisin.
Tuulola, Sebõk ja Oden. Piano selässä. Kaikilla muilla apina.
Itku ei tuo jokkepappaa takas, onneksi siittä syövästä päästiin eroon.
Kyllä ne on nuo kaksi ensinmainittua.Rauhoitutaan, onko syyllinen siis Jalo, Koskela, Pennanen, Raimo, Myrrä vai koko Joukkue vai kenties se kuuluisa pelaajien yläpää.
Samaa mieltä olen asiassa. Mutta kun täällä alkaa arvosteleen niin paska myrsky valmis. Kun todelliset tietäjät pitää rosteria huikeana mutta toista se on. Nyt pakisto alkaa pettään ja Langhammer millä alkukauden pisteet saatiin. Jos ykköskentän laiturit on Päkkilä Räty herätään jo todellisuuteen. Hyökkäyspään hankinnat meni VITUIKS Koskelalta.Miettikää nyt oikeasti hetki mun kanssa, onko tuossa joukkueessa yhtään laatu laituria Suomen lisäksi? Ei? Tai no Haapala on mutta se on aina rikki. Onko meillä oikeesti ykkösentteriä? Ei. Onko meillä edes kakkosentteriä? Ei. Sebok/Konna ovat kolmossenttereitä. Taas nojattiin siihen että joo kyllä viime kauden pelaajat ottaa sen yhden stepin,ei tarvi hommata ketään.. kyllä mä syytän tästä Koskelaa myös.
Eli ihan samalta miltä viime vuosi näytti tähän aikaan.Kyllähän tuossa nyt alkaa henkistä takalukkoa näkymään vaikka mitä sanotaan. Kärpät ei kauheasti edes tee mitään ja ihan vaivihkaa lisää johtoaan kokoajan. Maali oikeaan hetkeen olisi voinut piristää, mutta heikko erä kaikin puolin.
Ei alkukaudella pelit sen kummempaa ollut. Marekin haamutorjunnat vain mahdollistivat voitot. Tuskin Lancasterin ja kumppaneiden koomailut viivassa ovat unohtuneet. Nyt vain niitä haamutorjuntoja ei näy ja tulos näkyy valotaululla.MIHI TTUUN SE ALKUKAUDEN HUUMA JÄI. Aina oltiin johdossa ekasta erästä mutta ei vaan nyt toimi mikkää
Totta kai on tehty muutoksia. Pennanen haluaa tuoda oman pelitapansa ja se poikkeaa aika tyystin Ojasen pelikirjasta. Pelaaminen näyttää juuri siltä, ettei uusi pelitapa ole vielä lähelläkään selkärankaa. Muutos ei todellakaan tapahdu hetkessä. Onneksi kausi on pitkä. Totuus on se, että Pennasen pelitavalla voidaan menestyä keväällä, Ojasen kiekko olisi tehty taas tehottomaksi tosipelien alkaessa. Muutaman voiton tämä prosessi varmasti syksyllä maksaa, mutta so what. Toivottavasti myös Koskela kantaa vastuunsa ja hankkii Pennasen pelitapaa tukevia pelaajia jo tällä kaudella.Alkaa vähän näyttään siltä, että vaikka Pendo on sanonu, että ei muutoksia pelitapaan oo juuri tehty, kun ei reenaan oo päästy, niin on sitä puheen tasolla jankattu ihan huolella, kun toi touhu on kun peura ajovaloissa.
Tsiisus näitä jorinoita.Kaikki olleet tänään kuitenkin paremmin pelissä sisällä, kun alku kaudesta. Myös Päkkilä on jo parissa pelissä näyttänyt heräämisen merkkejä.
Herää nyt. Totta helvetissä tulee, toivottavasti monta tuhatta. Motgång supporters ja sitä rataa, ei tässä mitään gloryhunttereita olla.Tulee kyllä oksennusta suuhun, kun katsoo tuollaista esitystä. Toivottavasti seuraaviin kotipeleihin ei tule yhen yhtä katsojaa.