Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Hyvä erä, laadukas vieras tekeminen jatkuu.
Oulussa nyt on aina tunnelma kuin kirkossa.On kyl hiljanen halli
Toivottavasti ei johdu vaan siitä että ollaan niin väsyneitä ettei enää jakseta pyöriä kulmissaOotteko huomannut, että nyt lauotaan
Kateelliset huutelee Osaston suuntaan. Kattellaan parin viikon päästä huutelevatko enää ku viedään ~2k Vaasaan....Meidän sohvalla esitettiin sama kysymys.
Mua ärsyttää Oulussa kaikki!Olenko ainut, ketä ärsyttää tuo Oulun erän päätös sireeni
Ei tällä jengillä kuntopohjasta jää kiinni, vaikka täälläkin on Näppilää heitelty bussin alle.Ei voi ku ihmetellä miten putki luistaa. 7. peli meneillään 11 päivän sisään.
Ei oo pelit veljiä keskenään.#FaceoffWatch:
Kodytek 80%
Palve 57,1%
Mäntykivi 33,3%
Bau 0%
Nää viimeset pari päivää on kyllä muistuttanu mua miten v*tusti mää vihaan Kärppiä Vituttaa melkein yhtä paljon ku mouhotMua ärsyttää Oulussa kaikki!
Ei tällä jengillä kuntopohjasta jää kiinni, vaikka täälläkin on Näppilää heitelty bussin alle.
Toki. Itsellä kuitenkin täys luotto Näppilään se alkuperäisenä pointtina.Sittenhän se nähdään pleijareissa, kun vastustajalla on sama rasitus. Nyt vaikea vertailla muita vastaan, kun itse vetää ruuhkassa ja muut on vaan melkein pötkötelly.