Tulosveikkaus ja otteluseuranta Kärpät - Ilves 31.1.2025

Status
Viestiketju on suljettu.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Mielenkiintoinen valmennuksen näkökulmasta, että laitetaanko molari vaihtoon ja herätellään vai luotetaanko taas vaan prosessiin?

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Kyllä on hirveä laji tämä. Poikkaria saa näemmä antaa yhä vapaasti ja kahva on vahvasti läsnä. Myös hienosti brändättyä mailapainetta annetaan aika surutta.

Onneksi löytyy muutakin tekemistä.

Puujalka

Luottopelaaja
Ei Malekin päivä tänään, ei se haittaa, en ymmärrä miksei nyt vois vaihtaa maalivahtia?

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Suomi-Mäntykivi-Lööke pelataan kulmiin pyörimään. Maalille meno vaikeaa. Kärpät pelaa joka paikassa vetoa ja Malek ollut valitettavan heikko. Laukausten laatu ehkä Kärpille .

Seteri

Luottopelaaja
Malek patjat jäähän ja hänen asenne "oon niin iso äijä, että ei tarvii kurkkia missä kiekko menee"
Joo aina ku soi maalissa ni ukko on ku vaneri samas asennos. Saanu kattela tota torjunta tyyliä alusta alkaen.

Taikuri

Vakiokokoonpanossa
Ihan hyvä erä mielestäni. Peli täysin hallussa, mutta Malekilta pari hörppyä ja isot digitaalit kaverille. Vielä tullaan.

Soho

Tähtipelaaja
Edellisessä annettiin Kärpille kolme eteen, nyt kaksi ekaan erään.

Meillä on maalinteon kanssa ongelmia. Jyp peli hämää. Ollaan todella tehottomia oltu jo useampi viikko.

Kaiffari

Vakiokokoonpanossa
Harvoin tulee pelejä jätettyä kesken, mutta yksi erä taitaa riittää tänään. Ei oikein ole elkeitä siitä, että jostain saataisiin maali tehtyä.
Tämähän oli Ilvekseltä hyvä erä. Jos veskari ei saa mitään kiinni ja itse et tee tulos on tämä. Jos samalla tavalla jatkuu peli kääntyy varmasti meille.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Mielenkiintoinen valmennuksen näkökulmasta, että laitetaanko molari vaihtoon ja herätellään vai luotetaanko taas vaan prosessiin?
Vahva veikkaus että luotetaan. Maalintekoa tämä vaatii, mä kysyn meneekö YVt taas tällä sapluunalla ja hukataanko ne paikat?

Onneksi Ilves pelillisesti täysin mukana ja en yllättyisi jos taas tultaisiin takaa ohi.

Status
Viestiketju on suljettu.