Tulosveikkaus ja otteluseuranta Kärpät - Ilves 31.1.2025

Status
Viestiketju on suljettu.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Mun mielestä Ilveksen peli ei ole missään vaiheessa ollut kovinkaan laadukasta vaikka sarjataulukkoa katsomalla niin voisi luulla. Ehjiä kuuskymppisiä aika harvakseltaan ja virheitä tehdään ihan mahoton määrä.
Karri sen sanoi että on Ilves ylisuorittanut kun kokonaisuutta katsotaan mutta täälä ei viitti näin kirjottaa kun kaikki vaan haukkuu Karria.

Paatelainen

Luottopelaaja
Mun mielestä Ilveksen peli ei ole missään vaiheessa ollut kovinkaan laadukasta vaikka sarjataulukkoa katsomalla niin voisi luulla. Ehjiä kuuskymppisiä aika harvakseltaan ja virheitä tehdään ihan mahoton määrä.

Ei ole ollut. Ällistyttävän hyvissä asemissa ollaan siihen nähden.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Karri sen sanoi että on Ilves ylisuorittanut kun kokonaisuutta katsotaan mutta täälä ei viitti näin kirjottaa kun kaikki vaan haukkuu Karria.
No eikös se Ilves siinä veikkauksen sarjataulukossa kolmas ollut niin kai se toinenkin sija on ylisuorittamista siihen nähden.

Torski

Tähtipelaaja
No eikös se Ilves siinä veikkauksen sarjataulukossa kolmas ollut niin kai se toinenkin sija on ylisuorittamista siihen nähden.
Oikeastaan kaikki ylisuorittanut tai alisuorittanut poislukien Lukko

Arzamas

Luottopelaaja

Puolustuspeli on isossa kuvassa ollut todella laadukasta ja sillä noita pisteitäkin on kertynyt.

Tänään oltu pelin päällä selkeästi mutta Malekilla vähän heikompi jakso menossa. Toinen oli hyvä veto, mutta kyllä sekin olisi ollut täysin otettavissa.

Janko

Luottopelaaja
Alakentät jäällä ja pelkkää omissa pyörimistä.

Status
Viestiketju on suljettu.