Mänty perkele!
Ilvua Luottopelaaja Viestejä 1 526 7 Joulukuu 2024 #383 Janko sanoi: Yksi menetetty kiekko ja ämpärillinen paskaa kaverin niskaan. Ei käy Kossia sääliksi. Laajenna klikkaamalla Miksi ei? Mulla vähän käy.. toki väärässä paikassa tuossa YV:llä
Janko sanoi: Yksi menetetty kiekko ja ämpärillinen paskaa kaverin niskaan. Ei käy Kossia sääliksi. Laajenna klikkaamalla Miksi ei? Mulla vähän käy.. toki väärässä paikassa tuossa YV:llä
Nuhapumppu Vakiokokoonpanossa Viestejä 289 7 Joulukuu 2024 #387 Nyt ei sitten oppipoikia kiitos yvlle
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 573 7 Joulukuu 2024 #388 Sit vois poijjaat hyödyntää.
Vovlo Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 10 663 7 Joulukuu 2024 #391 Voiskohan Eemeli vetää vaikka koko YVn ettei tarvitse Kossia sinne
VärienTunnustaja Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 3 640 7 Joulukuu 2024 #393 Ei saatu uusintaa mutta samaa tasoa kuin Mesen jäähy ilmeisesti
Rystykäyttö Vakiokokoonpanossa Viestejä 383 7 Joulukuu 2024 #394 Mitä noi itki tosta maalinedustilanteesta? Eihän ton puhtaammin voi puolustaa.
AY-jyrä Vakiokokoonpanossa Viestejä 185 7 Joulukuu 2024 #395 Ilvua sanoi: Miksi ei? Mulla vähän käy.. toki väärässä paikassa tuossa YV:llä Laajenna klikkaamalla Varmaan oli tarkoitus lukea kateeksi
Ilvua sanoi: Miksi ei? Mulla vähän käy.. toki väärässä paikassa tuossa YV:llä Laajenna klikkaamalla Varmaan oli tarkoitus lukea kateeksi
Tenderi Vakiokokoonpanossa Viestejä 512 7 Joulukuu 2024 #396 Nuhapumppu sanoi: Nyt ei sitten oppipoikia kiitos yvlle Laajenna klikkaamalla Sinne vaan, kyllä Kos siä pärjää
Nuhapumppu sanoi: Nyt ei sitten oppipoikia kiitos yvlle Laajenna klikkaamalla Sinne vaan, kyllä Kos siä pärjää
Jaska72 Vakiokokoonpanossa Viestejä 601 7 Joulukuu 2024 #397 Blackwolf sanoi: Miten tuo Gazda on noin löysä. Vittu siihen kävi tsekkikaksikko tappamassa Ilveksen momentumin. Laajenna klikkaamalla On kyllä hirveitä miehen ratkaisut omissa. Löysiä sokkoheittoja milloin mihinkin.
Blackwolf sanoi: Miten tuo Gazda on noin löysä. Vittu siihen kävi tsekkikaksikko tappamassa Ilveksen momentumin. Laajenna klikkaamalla On kyllä hirveitä miehen ratkaisut omissa. Löysiä sokkoheittoja milloin mihinkin.
ipa1970 Luottopelaaja Viestejä 9 386 7 Joulukuu 2024 #399 Ratisen vitja hyvä kun kos vaihtuu svejkovskyyn.