Enään 18min että et pitkään joudu odottaan. No ehkä pitää se av lusia mutta sen jälkeen kentällä on vain yksi mies.Tätä odotellessa
No tilanteiden tunnistamista myös taklaajalta vaaditaan. Ohtamaa heitti kiekon juuri päätyyn eli peliasento on alhaalla, eli ei ehdi ottamaan kunnolla taklausta vastaan.Mutta Ohtamaalla oli pää metrin edellä muuta kroppaa. Kyllä siinä väkisin osuu hiukan päähän. Eikö sitten saa taklata jos kaveri luistelee ihan kirahvina tuolla
Joo kyllähän toi selvä oli. Jalat irtoaa ja käsi nousee ennen osumaa.Täälä jaksetaan naljailla jollekkin toisen foorumin käyttäjälle kun kirjoittaa omasta jengistään niin vahvoilla värilaseilla, mutta sitten itse ollaan täysin sokeita sille kun oma pelaaja käy vetämässä täysin turhan hyppytaklauksen vastustajaa päähän
Kyllä sääki jonkunnäkösiä laseja tarvit, jos saat tosta 5min arvosen HYPPYtaklauksen.Täälä jaksetaan naljailla jollekkin toisen foorumin käyttäjälle kun kirjoittaa omasta jengistään niin vahvoilla värilaseilla, mutta sitten itse ollaan täysin sokeita sille kun oma pelaaja käy vetämässä täysin turhan hyppytaklauksen vastustajaa päähän
Täh? Jos noin koville ottaa niin mene katsomaan bumtsibumia.
Jos kattoo hidastuksia ollenkaan, niin kädet ei nouse ja ainoa syy on tuo hyppy. 5 min oli aika raju päätös siitä, mutta ehkä heillä oli sit paremmat kamerat tilannehuoneessaTäälä jaksetaan naljailla jollekkin toisen foorumin käyttäjälle kun kirjoittaa omasta jengistään niin vahvoilla värilaseilla, mutta sitten itse ollaan täysin sokeita sille kun oma pelaaja käy vetämässä täysin turhan hyppytaklauksen vastustajaa päähän
Niin eli hyppytaklaus päähän, mikä tässä nyt on oikeasti vaikeaa? Se että on Ilveksen pelaaja? Herätys.Jos kattoo hidastuksia ollenkaan, niin kädet ei nouse ja ainoa syy on tuo hyppy. 5 min oli aika raju päätös siitä, mutta ehkä heillä oli sit paremmat kamerat tilannehuoneessa
Tais kyynerpää nousta anyway miks vitussa tarvi punaviivalla edes ajella…Jos kattoo hidastuksia ollenkaan, niin kädet ei nouse ja ainoa syy on tuo hyppy. 5 min oli aika raju päätös siitä, mutta ehkä heillä oli sit paremmat kamerat tilannehuoneessa
Kos ollu Ilveksen näkyvin pelaaja??? Meinaan monta muuta turhaketta tuola kentällä.Heittäkää nyt toi Kos vi**uu tuolta sähläämästä.. Ei asiaa ylivoimiin eikä juuri mihinkään muualle kuin penkin päähän opettelee kiekkoa