Tulosveikkaus ja otteluseuranta Kärpät - Ilves 7.12.2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Janko

Luottopelaaja
Täälä jaksetaan naljailla jollekkin toisen foorumin käyttäjälle kun kirjoittaa omasta jengistään niin vahvoilla värilaseilla, mutta sitten itse ollaan täysin sokeita sille kun oma pelaaja käy vetämässä täysin turhan hyppytaklauksen vastustajaa päähän :D

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Vajaaseen erään kyllä noloteltiinkin sitten ihan koko alkukauden edestä.
Toivottavasti Hölö antaa sellaista palautetta että jätkillä on kolmanteen tullessa korvat punaisena, paskaa housussa ja veren maku suussa.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Mutta Ohtamaalla oli pää metrin edellä muuta kroppaa. Kyllä siinä väkisin osuu hiukan päähän. Eikö sitten saa taklata jos kaveri luistelee ihan kirahvina tuolla
No tilanteiden tunnistamista myös taklaajalta vaaditaan. Ohtamaa heitti kiekon juuri päätyyn eli peliasento on alhaalla, eli ei ehdi ottamaan kunnolla taklausta vastaan.

Kåsalta turha temppu.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Täälä jaksetaan naljailla jollekkin toisen foorumin käyttäjälle kun kirjoittaa omasta jengistään niin vahvoilla värilaseilla, mutta sitten itse ollaan täysin sokeita sille kun oma pelaaja käy vetämässä täysin turhan hyppytaklauksen vastustajaa päähän :D
Joo kyllähän toi selvä oli. Jalat irtoaa ja käsi nousee ennen osumaa.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Seuraavaan erään jäähyn tappo ja siitä sitten karuselli päälle Karhusen edessä

Tenderi

Vakiokokoonpanossa
Kyllä sääki jonkunnäkösiä laseja tarvit, jos saat tosta 5min arvosen HYPPYtaklauksen.

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Jos kattoo hidastuksia ollenkaan, niin kädet ei nouse ja ainoa syy on tuo hyppy. 5 min oli aika raju päätös siitä, mutta ehkä heillä oli sit paremmat kamerat tilannehuoneessa

Blackwolf

Luottopelaaja
Tänään ollaan nyt sitten leikitty voitolla oikein isolla kädellä.

Henkisesti eniten vituttaa tuo Gazda, mitä tuo tuo tällä hetkellä Ilveksen peliin?

Nyt on aika paljon päänsisäisiä hommia kundeilla. Aika paljon pitäisi pystyä lisäämään kurinalaisuutta. Aivan käsittämättömillä kentän alueilla kiekon menetyksiä. Suoraviivaisuus ja nöyryys katosi tuohon hyvän vaiheen lopun jäähyyn.

Vikassa erässä mahkut näyttää tiikerinsilmää. Aika paljon saa parantaa. Kärpät on heikko, mutta Ilves taikoi vastustajan peliin mukaan.

Janko

Luottopelaaja
Jos kattoo hidastuksia ollenkaan, niin kädet ei nouse ja ainoa syy on tuo hyppy. 5 min oli aika raju päätös siitä, mutta ehkä heillä oli sit paremmat kamerat tilannehuoneessa
Niin eli hyppytaklaus päähän, mikä tässä nyt on oikeasti vaikeaa? Se että on Ilveksen pelaaja? Herätys.

jokipolvi

Vakiokokoonpanossa
En kyllä nähnyt mitään selkeetä pää osumaa, mut olishan tuon voinut jättää taklaamatta. Mut ihan hyvin ois voinu olla pelkkä kakkonenkin. Jos olis ukot ollu toisinpäin niin kakkonen ois nähty.

Eetu Fucking Tuulola

Vakiokokoonpanossa
Mun mielestä ihan hyvä yrittää herätellä joukkuetta taklaamalla kovaa. Olis vaan pitänyt jättää tuo yläkropan nosto pois, Liigassa noista vihelletään. Mutta eipä siellä tuon lisäksi paljoa olla pommeja jaeltukkaan.

Status
Viestiketju on suljettu.