Tulihan se sieltä Aika kauan sai kyllä vetää
Raipen lämäri Luottopelaaja Viestejä 2 238 lauantai klo 18:20 #641 UglyHouse sanoi: Tulihan se sieltä Laajenna klikkaamalla Aika kauan sai kyllä vetää
Hepulina16 Luottopelaaja Viestejä 1 408 lauantai klo 18:21 #642 Eikö kuopiolaiset tajua, että kostosta tulee aina boxia (jaa oonko vahingon iloinen)
coel66 Rivipelaaja Viestejä 29 lauantai klo 18:21 #645 curry vois opettela pelaa vittu mikä pelle. nyt yv maali
Raipen lämäri Luottopelaaja Viestejä 2 238 lauantai klo 18:22 #647 Kanuuna66 sanoi: Oli aika kevyt se poikkari mistä putosi polvilleen ja hermot meni Laajenna klikkaamalla Sitä mä olen tässä toitottanut että kalpa ylikorostaa kokoajan
Kanuuna66 sanoi: Oli aika kevyt se poikkari mistä putosi polvilleen ja hermot meni Laajenna klikkaamalla Sitä mä olen tässä toitottanut että kalpa ylikorostaa kokoajan
ZikZak Luottopelaaja Viestejä 1 097 lauantai klo 18:22 #651 Postipate sanoi: Kyllä hän sen osaa, mutta sitku pitäs syöttää, niin tulee yleensä ripuliratkaisu Laajenna klikkaamalla Vähän vitun paljon parempi ku suurin osa noista meidän pelaajista,ei oo pelkästään selviytymässä.
Postipate sanoi: Kyllä hän sen osaa, mutta sitku pitäs syöttää, niin tulee yleensä ripuliratkaisu Laajenna klikkaamalla Vähän vitun paljon parempi ku suurin osa noista meidän pelaajista,ei oo pelkästään selviytymässä.
Don Corleone Luottopelaaja Viestejä 3 872 lauantai klo 18:22 #652 Onkohan tuolla Lanttalla vittu aivoja?
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 26 582 lauantai klo 18:23 #654 Ei tässä yvssä kyllä mitään vaaraa ole.
Seteri Luottopelaaja Viestejä 1 429 lauantai klo 18:23 #655 onkohan tuo lantta yhtä kova nakkikiskalla?
Postipate Luottopelaaja Viestejä 3 275 lauantai klo 18:23 #656 Mese vois tehä jostai noista sadoista laukauksistaan
Blackwolf Luottopelaaja Viestejä 4 534 lauantai klo 18:23 #657 Ilves sanoi: HAKEKAA MMUUTAKIN KUIN MESKASELLE SAATANA Laajenna klikkaamalla Onko Mese onnistunut yhdessäkään ratkaisussa maalitilanteessa? Taas ihan älytön kiekon luovutus
Ilves sanoi: HAKEKAA MMUUTAKIN KUIN MESKASELLE SAATANA Laajenna klikkaamalla Onko Mese onnistunut yhdessäkään ratkaisussa maalitilanteessa? Taas ihan älytön kiekon luovutus
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 3 312 lauantai klo 18:23 #658 Olin jossain vaiheessa sanomassa KalPasta, että ei juuri heikkoja lenkkejä löydy, mutta onhan tuo Lantta nyt aika useissa tilanteissa viennissä.
Olin jossain vaiheessa sanomassa KalPasta, että ei juuri heikkoja lenkkejä löydy, mutta onhan tuo Lantta nyt aika useissa tilanteissa viennissä.
jäämies-70 Luottopelaaja Viestejä 7 045 lauantai klo 18:23 #659 Don Corleone sanoi: Onkohan tuolla Lanttalla vittu aivoja? Laajenna klikkaamalla Tyhmä kysymys, ei oo!
Don Corleone sanoi: Onkohan tuolla Lanttalla vittu aivoja? Laajenna klikkaamalla Tyhmä kysymys, ei oo!
Edmund Kemper Vakiokokoonpanossa Viestejä 431 lauantai klo 18:23 #660 Mesen vedot osuis ehkä just ja just futis maaliin