• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Tulosveikkaus ja otteluseuranta KalPa-Ilves 12.4.2025 | 2. Välierä

Status
Viestiketju on suljettu.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Pelattiin kyllä sellaista saatanan altavastaaja ja prosenttikiekkoa että ei mitään rajaa. Norsuilla vaan omista jatkuvasti pois, ei mitään yritystä lähteä kiekottelemalla omista.

Jatkuvaski kaikki avaimet Kalpalle pelin hallintaan.

Ikävä sanoa, mutta tämä näyttää aivan viime keväältä näiden jengien kohtaamiselta. Ilveksellä ei ole mitään palaa, ei yhtään mitään.

Olen todella pettynyt tähän pelilliseen ilmeeseen.

Tklee

Vakiokokoonpanossa
Pelissä ei ollut ollenkaan sydäntä mukana. Eikö ketään vaan kiinnosta pelata Ilvekselle? Tosi outo meininki

Paatelainen

Luottopelaaja
Pelattiin kyllä sellaista saatanan altavastaaja ja prosenttikiekkoa että ei mitään rajaa. Norsuilla vaan omista jatkuvasti pois, ei mitään yritystä lähteä kiekottelemassa omista.

Jatkuvaski kaikki avaimet Kalpalle pelin hallintaan.

Ikävä sanoa, mutta tämä näyttää aivan viime keväältä näiden jengien kohtaamiselta. Ilveksellä ei ole mitään palaa, ei yhtään mitään.

Olen todella pettynyt tähän pelilliseen ilmeeseen.

Juu. Valmennus saa mennä myös itseensä. Niemelän kupla puhkesi ihan totaalisesti.

• Tykkää
Reactions: Jt

Lynx Canadensis

Kausi 2 jRa
1744477318798.png

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
No löökestä en tiä, aika hyvä all-around, mut mäntykivestä ei ole mestarijoukkueen 1. sentteriksi, 2. viuluksi oikein loistava.
Lööke on ihan perus turisti jos ei ole parhaassa kunnossa oleva Suomi vierellä.
Ilves tarvitsee kokonaan Liigassa pärjäävän ykkösen ensi kauteen.

Nyt mitataan Hölön munia, onko kaverilla pokkaa tällä kaudella?

gentle

Luottopelaaja
En mä kyllä näe tässä mitään polkua eteenpäin ellei joku kaiva takataskusta jotain muurinmurtajaa jolla se avataan väkisin, sen verran ollaan oltu näissä peleissä jäljessä.

Status
Viestiketju on suljettu.