Blackwolf Luottopelaaja Viestejä 5 238 16 Huhtikuu 2025 #301 Najman valitettavasti ei pärjää lainkaan. Muuten Ipa on hyvä
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 4 392 16 Huhtikuu 2025 #302 Alaketjujen osalta kyllä tahtotila kunnossa. Mielestäni Könönen, Meskanen, Väisänen ja Björkqvist pelaavat kaikki hienolla asenteella.
Alaketjujen osalta kyllä tahtotila kunnossa. Mielestäni Könönen, Meskanen, Väisänen ja Björkqvist pelaavat kaikki hienolla asenteella.
Soho Tähtipelaaja Viestejä 26 662 16 Huhtikuu 2025 #303 Köntsä pisti kaverisyötön. Ei noita enää. Tää on nyt maalin peli.
King Marek Luottopelaaja Viestejä 1 041 16 Huhtikuu 2025 #304 4ever1 sanoi: Bau ykkösen keskariksi Laajenna klikkaamalla Tämä!
Rystykäyttö Vakiokokoonpanossa Viestejä 447 16 Huhtikuu 2025 #305 Vähän on turhan kova vaade pelissä Najmanille...
jub^^ Luottopelaaja Viestejä 1 384 16 Huhtikuu 2025 #306 Najman vetää kyllä ihan Danny Driesinä tuolla.
Eetu Fucking Mäkiniemi Tähtipelaaja Viestejä 10 193 16 Huhtikuu 2025 #307 O'leary olisi järjetön upgrade Najmaniin. Kunhan tämä peli selvitään ei pitäisi Najmania nähdä pilaamassa ketjunsa peliä.
O'leary olisi järjetön upgrade Najmaniin. Kunhan tämä peli selvitään ei pitäisi Najmania nähdä pilaamassa ketjunsa peliä.
Postipate Luottopelaaja Viestejä 5 574 16 Huhtikuu 2025 #309 Left-Wing sanoi: Ei tota Najmannia voi tuolla pitää! Laajenna klikkaamalla ketä laitat tilalle?
Eetu Fucking Mäkiniemi Tähtipelaaja Viestejä 10 193 16 Huhtikuu 2025 #311 On ollut kyllä Mese myös heikko tänään.
VärienTunnustaja Divarijyrä Ylläpidon jäsen Viestejä 9 506 16 Huhtikuu 2025 #312 Onko siellä noi paska jää kun pomppii kiekko kokoaja
Fleda Luonteeltani olen optimisti. Viestejä 2 232 16 Huhtikuu 2025 #313 Kyllä se Simmen jäähy oli aika helvetin absurdi kun tätä touhua katsoo mitä kaikkea saa tehdä.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 19 736 16 Huhtikuu 2025 #314 Voi morjens tuota Meskasta taas. Jalka aivan betonia