Hyvönen - Stefan - Kariya
Luottopelaaja
"Jamppa, mee vielä vähän pienempään kulmaan!"Merikivi taikoo kuvion "Nyman laukoo pienestä kulmasta" kaikkien yllätykseksi.
"Jamppa, mee vielä vähän pienempään kulmaan!"Merikivi taikoo kuvion "Nyman laukoo pienestä kulmasta" kaikkien yllätykseksi.
Piru kun itellä niim huono netti että mulla vielä erä pelaamatta ja toistaseks peli tasan. Älkää paljastako paljon hävittiin!Johan on villi meno tässä ketjussa
Pelli kyllä yritti sitä ja paljon.Voisko tuossa ylivoimassa vihdoin koittaa vaikka ampua sieltä viivasta, jättäkää se Nyman vaan hämyksi lapa pystyssä kaarelle!
En kyllä erottanut että pelasiko siellä Ilves ja KalPa vai SaiPa ja JypOn kyllä huonoa hokia kuopiossa. Playoffitko siis menossa. Kumpi tahansa tästä sarjasta jatkoon menee niin ei ota esim. Pelsuilta peliäkään.
Joo siis peli on nyt vielä 0-0 ja ihan suht tasainen eräJa tämä on vasta alkua. Odotahan vain kun KalPa tekee maalin ja päästään kaikki Malekin kimppuun.
Sit on sokeaa ja sakeaa jengiä. Malek pelaa niinku pleijareissa kuuluu, muut tekee ihan mitä sattuu. Tai no, 50% pelaa ja yrittää, 50% sekoilee.Ja tämä on vasta alkua. Odotahan vain kun KalPa tekee maalin ja päästään kaikki Malekin kimppuun.
Sori, niin olikin ja unohdin jo vaikka kommentoinkin että Arsi sentään ampuu..Pelli kyllä yritti sitä ja paljon.
Stransky on jo Ikosen kanssa samassa ketjussa. Ei ole tuokaan parivaljakko saanut mitään aikaan.Stransky ja Kodytek pelaavat minusta hyvin. Etenkin ottaa huomioon, että Meskanen on ketjun kolmas lenkki. Stransky on kiekon kanssa niin hyvä tällä hetkellä, että valmennus voisi olla hereillä ja heittää Ikosen toiselle laidalle. Ei siinä mitään kyllä menetä, jos ei välttämättä voitakaan.
Mulle vois ainakin alkaa varaileen pelipaikkaa jostain parantolasta.Mikäköhän meno täällä olisi jos oltaisiin häviöllä?
Ilves on ihan itse helvetti itselleen. Ei Kalpa nyt mitään superpaikkoja ole rakentanut. Ilves on täysin kipsissä.Tuntuu, että Kalpa on pelitavallisesti helvetti Ilvekselle.