Tulosveikkaus ja otteluseuranta Kalpa - Ilves 25.9.2021

Status
Viestiketju on suljettu.

KURITTAJA

Luottopelaaja
Huvittavan näköistä kun Supi ja Konna istuvat kylki kyljessä jäähyboksissa.

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Tulis kunnon perseraiskaus niin josko valmennuksen silmät aukeis. Tulis ny itte kertoon pelin jälkeen missä vaiheessa mennään koulutuksessa.
Luuletko oikeasti, että ne itse huomaisi omien kykyjensä riittämättömyyden ja lähtisi vapaaehtoisesti. Toimiston tässä pitäisi herätä kun vuodesta toiseen on sama laulu peräkkäisinä pelipäivinä

Rouhija

Luottopelaaja
"ei oltu kyllä valmiina" Jokke vois selittää jotain muuta sitten lehdistötilaisuudessa.

KURITTAJA

Luottopelaaja
"kun otat tarpeeksi turpaan niin suutut"

Olen kyllä aika suuttunut. Peliin tämä ei ole vaikuttanut.

Soho

Tähtipelaaja
Myrrä: Ei oltu hereillä. Jokin meni valmistautumisessa pieleen. Otan omaan piikkiin. Nyt huilataan pari pv ja sitten aletaan tutkia Ässiä.

"Hyvät ruokailut ja alasajot tähän, huominen lepoa ja sitten tullaan hallille ja aletaan katselemaan Ässiä."

Peräkkäisten päivien peleissä: "Hyvät ruokailut ja alasajot tässä. Tämä ilta nautitaan ja huomenna ollaan valmiina joukkuetta xxx varten." Ja vittu koskaan ei olla valmiita tuplapeliin.

Kisqar

Luottopelaaja
Kyllä mä luulen et tälläinen rökäletappio niin on aika opettavainen, pitää osata pelata myös vaikka olisi kuinka himskatisti maaleja perässä.

jurgen

Tähtipelaaja
Kyl tämäkin peli osoittaa sen miksi esim. Suomi pelaa Liigassa eikä ulkomailla.

Soho

Tähtipelaaja
Kyllä mä luulen et tälläinen rökäletappio niin on aika opettavainen, pitää osata pelata myös vaikka olisi kuinka himskatisti maaleja perässä.

Mä en kyllä usko, että tämä mantra on totta. Mitä hyötyä on ottaa turpaan nolla muna ja katkaista hyvä flow. Veikkaan, että opettaisi helvetin paljon enemmän kerrankin vetää hyvä esitys kahtena iltana peräkkäin. Mut eipä vaan tule, joten jatketaan tällä "opettavaisella" linjalla.

Cigaro

Luottopelaaja
Myrrän kannattaisi ottaa luuri käteen ja nöyrästi kysellä kollegoilta, miten joukkue kannattaa valmistaa tuplapelin jälkimmäiseen matsiin. Ei tästä näytä tulevan edelleenkään mitään.

Kisqar

Luottopelaaja
Mä en kyllä usko, että tämä mantra on totta. Mitä hyötyä on ottaa turpaan nolla muna ja katkaista hyvä flow. Veikkaan, että opettaisi helvetin paljon enemmän kerrankin vetää hyvä esitys kahtena iltana peräkkäin. Mut eipä vaan tule, joten jatketaan tällä "opettavaisella" linjalla.
Vinkkinä sulle, ei hakata sitä 6-1 tauluun vaan tyydytään 3-1 peliin ja keskitytään tiiviiseen puolustukseen ja säästetään energiaa vaikka huomiselle, jos näin voimaton joukkue peräkkäisinä päivinä. Näitä peräkkäisiä pelejä tulee vielä paljon tänä vuonna.

Status
Viestiketju on suljettu.