Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luuletko oikeasti, että ne itse huomaisi omien kykyjensä riittämättömyyden ja lähtisi vapaaehtoisesti. Toimiston tässä pitäisi herätä kun vuodesta toiseen on sama laulu peräkkäisinä pelipäivinäTulis kunnon perseraiskaus niin josko valmennuksen silmät aukeis. Tulis ny itte kertoon pelin jälkeen missä vaiheessa mennään koulutuksessa.
Myrrä: Ei oltu hereillä. Jokin meni valmistautumisessa pieleen. Otan omaan piikkiin. Nyt huilataan pari pv ja sitten aletaan tutkia Ässiä.
Tuossa pastilliä suussa mäyssätessäni heräsi mielessäni kysymys, onko tällä vuosituhannella yksikään Ilveksen valmentaja palvellut kontrahtinsa loppuun asti?
Kyllä mä luulen et tälläinen rökäletappio niin on aika opettavainen, pitää osata pelata myös vaikka olisi kuinka himskatisti maaleja perässä.
Mitä tämäkin nyt on tarkoittavinaan?Kyl tämäkin peli osoittaa sen miksi esim. Suomi pelaa Liigassa eikä ulkomailla.
Vinkkinä sulle, ei hakata sitä 6-1 tauluun vaan tyydytään 3-1 peliin ja keskitytään tiiviiseen puolustukseen ja säästetään energiaa vaikka huomiselle, jos näin voimaton joukkue peräkkäisinä päivinä. Näitä peräkkäisiä pelejä tulee vielä paljon tänä vuonna.Mä en kyllä usko, että tämä mantra on totta. Mitä hyötyä on ottaa turpaan nolla muna ja katkaista hyvä flow. Veikkaan, että opettaisi helvetin paljon enemmän kerrankin vetää hyvä esitys kahtena iltana peräkkäin. Mut eipä vaan tule, joten jatketaan tällä "opettavaisella" linjalla.