yellowgreen
Luottopelaaja
Ilves+:ssa sanoivat 1min24sek mun mielestä.Vai 50 sekuntia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilves+:ssa sanoivat 1min24sek mun mielestä.Vai 50 sekuntia?
Jakelee tai ei, noihin ei pitäisi lähteä mukaan eikä antaa mahdollisuutta mihinkään filmeihin. Mäntykivi tai Ilves ei voittanut mitään tuosta huitaisusta. Sen sijaan hävittiin yksi maali. Pelkkää joukkueen päälle paskomista.Meinaatko että Kuopiolaiset ei jakelis aivan samanlaisia jatkuvasti? Siellähän pitäisi olla kaikki penkitetty tolla logiikalla.
Minkä takia Ilves edes hankkisi tuon hitaan ja kankean vaarin?Toivottavasti tota Lappalaisen idioottia ei ikinä nähdä meidän paidassa.
Todella paljon enemmän vituttaa Ilveksen valmistautuminen näin tärkeään peliin!!!Vituttava peli! Huomaa kyl niin selvästi Mertsin sympatiat, että todella vaikea seurata. En toki ala kikkaileen selostuksilla, vaan toivon että tämä päättyy meiän kannalta hyvin!![]()
Omasta mielestä joukkueen päälle paskojat ovat ennemminkin tuomarit eikä Mäntykivi.Jakelee tai ei, noihin ei pitäisi lähteä mukaan eikä antaa mahdollisuutta mihinkään filmeihin. Mäntykivi tai Ilves ei voittanut mitään tuosta huitaisusta. Sen sijaan hävittiin yksi maali. Pelkkää joukkueen päälle paskomista.
Josta ensimmäiset 34sek on 4v4.Ilves+:ssa sanoivat 1min24sek mun mielestä.
Tämä.Ne, jotka syyttelee Mäntykiveä katsoi varmaan tilastoista tuon 5+20 ja avautui tänne näkemättä tilannetta. Muuta syytä en keksi. Lappalainen itse estää ja saa pikku muistutuksen ja filmaa ja tuomarit ostaa. Tuon huitaisun oli tarkoitus osua pohkeisiin tms. mutta koska Lappalainen kaatui niin osuikin käteen.
Tuollaisia huitaisujahan tulee pelissä satoja, mutta koska Lappalainen piti käsiään alhaalla ja vielä filmasi kotiyleisön ulvoessa niin tuomarit paskoivat alleen aivan käsittämättömällä tavalla. Tietenkin heti seuraavassa vaihdossa hetkeä aiemmin kropan alta pettämisen aiheuttaneen "viikatteen" saanut Lappalainen kentällä. Ihan v*tun oksettavaa.
Sekä kaveri on menossa vahvasti laskusuuntaan, ei todellakaan mitään käyttöä meille.Minkä takia Ilves edes hankkisi tuon hitaan ja kankean vaarin?
Aivan, sehän ei nollaantunut maaliin! Totta, my bad. Tässä saatanan punasessa raivossa enää muistanutkaan totaJosta ensimmäiset 34sek on 4v4.
Kyllä kipeetä teki! Onkohan sairaalassa jo käynyt?
Vielä kun miettii että dumarit katsoi oikein videolta sen teatterin ja silti tälläinen tulosHelvete , vieläkin risoo toi ulosajo. Täysi tuomari virhe! Jos tota läpsyä voi huitomiseksi sanoa, niin kukaan ei selviä peliä loppuun.