Tulosveikkaus ja otteluseuranta KalPa - Ilves 27.9.2025

Status
Viestiketju on suljettu.
Hävitään kaikki pelit erikoistilanteisiin :)

Toisessa ketjussa mua toruttiin ja mulle naarettiin kun sanoin että soini on ollu hasardi ja sanottiin että JUNNUJEN KUULUUKIN tehdä virheitä. No tähämpä peliin taas ompi vihulainen tehny niistä junnujen virheistä 2 maalia. Jätän tän vaan tähän..

Jos Pelli Latvala myytäisiin niin tuskin jäisi kenellekään ikävä. Toivottavasti puolustajat tervehtyvät ja yksi oikeasti kova pakki hommataan

Kakkoserä on paha Kalpaa vastaan ja alkaa tuossa väkisinkin lepoetu näkymään, no tasuritilanteessa kolmanteen.

Toisessa ketjussa mua toruttiin ja mulle naarettiin kun sanoin että soini on ollu hasardi ja sanottiin että JUNNUJEN KUULUUKIN tehdä virheitä. No tähämpä peliin taas ompi vihulainen tehny niistä junnujen virheistä 2 maalia. Jätän tän vaan tähän..
Mitä junnuille pitäisi tehdä kun he tekevät virheitä?

KalPan erä, ehkä odotetusti tähän toiseen erään.

Ei mitään hyvin vakuuttavia signaaleja, mitä tulee voittavaan tekemiseen. Aivan täysin turhia bokseja ja sitten nämä rosterin kokeneemmat pelaajat sörssäilee tuolla menemään.

Joku pyhä henki tai jotain kolmanteen ja maali enemmän kuin vastustaja niin avot.

Erän alkupuolisko Ilveksen, mutta tuosta puolivälistä eteenpäin KalPan hallintaa. Pitkiä pätkiä jouduttiin oleen omissa, alkaa lepoetu näkyä sanoisin.

Tapsa erinomainen. Toivottavasti pysyy kasassa.

Viimeiseen erään pitäisi löytää jostain jalkoja.

Ylivoimalle (Kalto) ja alivoimalle (Tanska) on löydetty todelliset antispesialistit. Luulisi että Ilveksen resursseilla saisi valita pakan päältä, mutta Timppa se vaan naaraa meille tällaisia valmentajaneroja, joita kukaan muu ei annettujen näyttöjen jälkeen suostunut palkkaamaan.

Status
Viestiketju on suljettu.
Takaisin