Kiitos Merikivi
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 657 5 Joulukuu 2024 #104 Lähetteleekö Mänty taas suukkoja katsomoon.
Ilvua Luottopelaaja Viestejä 1 529 5 Joulukuu 2024 #105 Mikä vittu Mertsiä vaivaa? Yllättävän vähän ärsyttävä. Toki niitä perus mantroja… ja oon kyllä juovuksissa. Vaikuttaiskohan se
Mikä vittu Mertsiä vaivaa? Yllättävän vähän ärsyttävä. Toki niitä perus mantroja… ja oon kyllä juovuksissa. Vaikuttaiskohan se
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 2 912 5 Joulukuu 2024 #110 Hieno ylivoima. Hiukan eri tasoa kuin KalPan ensimmäinen.
Soho Tähtipelaaja Viestejä 21 122 5 Joulukuu 2024 #111 Maalihan se! Oli ehkä vähän ryöstö erän kuvaan nähden, mutta vastaan otetaan. Elorinnekö siellä pötkötteli maalilla.
Maalihan se! Oli ehkä vähän ryöstö erän kuvaan nähden, mutta vastaan otetaan. Elorinnekö siellä pötkötteli maalilla.
BanaaniKeisari Luottopelaaja Viestejä 1 961 5 Joulukuu 2024 #112 Ilvua sanoi: Mikä vittu Mertsiä vaivaa? Yllättävän vähän ärsyttävä. Toki niitä perus mantroja… ja oon kyllä juovuksissa. Vaikuttaiskohan se Laajenna klikkaamalla Taitaa olla flunssaa äänestä päätellen
Ilvua sanoi: Mikä vittu Mertsiä vaivaa? Yllättävän vähän ärsyttävä. Toki niitä perus mantroja… ja oon kyllä juovuksissa. Vaikuttaiskohan se Laajenna klikkaamalla Taitaa olla flunssaa äänestä päätellen
Toppapöksy666 Luottopelaaja Viestejä 4 792 5 Joulukuu 2024 #113 Hyvä erä mielestäni. Tanska&Merikivi duo laittanu erikoistilanteet ihan timanttiseen formiin.
Vovlo Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 10 740 5 Joulukuu 2024 #114 Erikoistilanteet ihan ok kunnossa. Varmaan kaikille vasttullisille annettiin alkukaudella kenkää niin nyt sitten uusilla miehillä alkanut toimimaan -b
Erikoistilanteet ihan ok kunnossa. Varmaan kaikille vasttullisille annettiin alkukaudella kenkää niin nyt sitten uusilla miehillä alkanut toimimaan -b
Battery Luottopelaaja Viestejä 8 256 5 Joulukuu 2024 #115 Ikurin Vire sanoi: Lähetteleekö Mänty taas suukkoja katsomoon. Laajenna klikkaamalla Viime kaudella ylivoima toimi KalPaa vastaan niin hyvin playoffeissa että en ehkä itse kehtaisi.
Ikurin Vire sanoi: Lähetteleekö Mänty taas suukkoja katsomoon. Laajenna klikkaamalla Viime kaudella ylivoima toimi KalPaa vastaan niin hyvin playoffeissa että en ehkä itse kehtaisi.
jokipolvi Vakiokokoonpanossa Viestejä 440 5 Joulukuu 2024 #117 Oli kyllä yksi kauden vauhdikkaimmista eristä, hyvin hoidettiin.
Asylum Luottopelaaja Viestejä 5 863 5 Joulukuu 2024 #118 Aikalailla sama meno jatkuu, kun viime peleissä. Kaveri voi pyörittää alueella, mutta ihan kauheasti ei kiekon kanssa maalin eteen ole asiaa.
Aikalailla sama meno jatkuu, kun viime peleissä. Kaveri voi pyörittää alueella, mutta ihan kauheasti ei kiekon kanssa maalin eteen ole asiaa.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 657 5 Joulukuu 2024 #120 Battery sanoi: Viime kaudella ylivoima toimi KalPaa vastaan niin hyvin playoffeissa että en ehkä itse kehtaisi. Laajenna klikkaamalla Ei viittis nyt mitään viime vuoden juttuja hei.
Battery sanoi: Viime kaudella ylivoima toimi KalPaa vastaan niin hyvin playoffeissa että en ehkä itse kehtaisi. Laajenna klikkaamalla Ei viittis nyt mitään viime vuoden juttuja hei.