Waldorf
Rivipelaaja
Hienosti tsemppaat joukkuettaMää luulin, että eilistä peliä huono tasoisempaa peliä ei voi olla.
Olin väärässä.
Hienosti tsemppaat joukkuettaMää luulin, että eilistä peliä huono tasoisempaa peliä ei voi olla.
Olin väärässä.
Höpö höpö. Väisänen on ainakin hienosti täyttänyt Lööken saappaat. Oikeastaan en enää edes muista että joku Lööke on ikinä pelannutkaan Ilveksessä.Tässä pelissä näkee kuinka turhakkeita esim.Könönen, Väisänen ja Björkqvist on. Ei tua tähän peliin yhtään mitään sen enempää kun nää junnut
Mää toivon todella paljon, että jätkät eivät lue foorumia erätauollaHienosti tsemppaat joukkuetta
Juu ei eilen huomannut edes hänen poissaoloa.Väisäsellä ei mitään halua pelata. Ei voi olla, että kaverit jotka pelaavat ensimmäisiä Liiga pelejä tuovat jäälle enemmän. Ärsyttää katsella tuota puolivaloilla hiihtelyä pelistä toiseen. Pari potkua kiekko päätyyn, mutta ei joku ihme tsippi ennen punaista. Jos ei kiinnosta antaa kaikkeensa voi pakata laukkunsa ja lähteä Turkuun.
Olin juuri kirjoittamassa samaa.Tässä pelissä näkee kuinka turhakkeita esim.Könönen, Väisänen ja Björkqvist on. Ei tua tähän peliin yhtään mitään sen enempää kun nää junnut
Hienosti tsemppaat joukkuetta
Eppäillä tuota soppii. Nähtäisiinpä maaleja edes.Tulee varmasti mielenkiintoinen kakkoserä.
Seitsemän ottelun Björk mahtui Niemen listaan.Onpaha studion valinnat parhaiks pakiks syyskaudella. Ei mahdu Johansson, toki ei oo pelannutkaa
Pelannut kuitenkin lähes puolet enemmän pelejä kuin Björk ja lähes piste per peli - tahdilla. Varmaan pitkä poissaolo nyt hämää.Onpaha studion valinnat parhaiks pakiks syyskaudella. Ei mahdu Johansson, toki ei oo pelannutkaa
Sarkasmi opettaa.Eppäillä tuota soppii. Nähtäisiinpä maaleja edes.
3 peliä 48h sisään tuntuu varmaan pohkeissa ihan mukavastiKangasniemessä pistää kyllä silmään tuo liikkeen hitaus/kankeus. Toki eikös tämä nyt ole Okolle joku kymmenes peli samaan määrään päiviä.
Bau ollut pelipäällä.