Onko Kuudeskenttäpelaaja lainannut Osastolta chäntti kirjaa?
Don Corleone Luottopelaaja Viestejä 2 966 25 Lokakuu 2023 #261 Onko Kuudeskenttäpelaaja lainannut Osastolta chäntti kirjaa?
Hyvönen - Stefan - Kariya Luottopelaaja Viestejä 2 625 25 Lokakuu 2023 #262 Clendening on vielä vähän ihmeissään, mutta näkee jo nyt, että isäntä on tullut taloon.
DankkuX Vakiokokoonpanossa Viestejä 403 25 Lokakuu 2023 #263 Friman ja Jurmo ollut ihan hirveitä tänään tai sit mulla ei ole silmiä?
Alfred Lammas Luottopelaaja Viestejä 3 657 25 Lokakuu 2023 #264 haa. Olipa ilahduttava tehtävä avata Katsomo kotiin saavuttuani. Tässähän näytää olevan jo jonkinlaista pelin alkua nähtävillä!
haa. Olipa ilahduttava tehtävä avata Katsomo kotiin saavuttuani. Tässähän näytää olevan jo jonkinlaista pelin alkua nähtävillä!
jurgen Tähtipelaaja Viestejä 14 598 25 Lokakuu 2023 #265 Meskanen lienee kyllä selviö tohon Suomen aisapariksi. Jotenkin Nyman ei taas liiku mihinkään.
Ilves97 Luottopelaaja Viestejä 7 187 25 Lokakuu 2023 #266 Pantterin Pensselit sanoi: Jake ois parempi. En ymmärrä, miksei voi ikinä kokeilla, onko sillä sopimuksessa joku pykälä että yv:tä ei pelata. Laajenna klikkaamalla En ole kyllä koskaan nähnyt Parikkaa ylivoimalle sopivana pakkina. Vahvuudet aivan täysin muualla.
Pantterin Pensselit sanoi: Jake ois parempi. En ymmärrä, miksei voi ikinä kokeilla, onko sillä sopimuksessa joku pykälä että yv:tä ei pelata. Laajenna klikkaamalla En ole kyllä koskaan nähnyt Parikkaa ylivoimalle sopivana pakkina. Vahvuudet aivan täysin muualla.
Dominaattori Luottopelaaja Viestejä 4 355 25 Lokakuu 2023 #269 DankkuX sanoi: Friman ja Jurmo ollut ihan hirveitä tänään tai sit mulla ei ole silmiä? Laajenna klikkaamalla Friman ainakin omaan silmään pelannut just niin kuin mieheltä odotetaankin, perusvarmoja ratkaisuita eli sanoisin ihan ok.
DankkuX sanoi: Friman ja Jurmo ollut ihan hirveitä tänään tai sit mulla ei ole silmiä? Laajenna klikkaamalla Friman ainakin omaan silmään pelannut just niin kuin mieheltä odotetaankin, perusvarmoja ratkaisuita eli sanoisin ihan ok.
Soho Tähtipelaaja Viestejä 20 158 25 Lokakuu 2023 #270 jurgen sanoi: Meskanen lienee kyllä selviö tohon Suomen aisapariksi. Jotenkin Nyman ei taas liiku mihinkään. Laajenna klikkaamalla Saattaa kyllä olla aika kankeeta Meselläkin palatessaan.
jurgen sanoi: Meskanen lienee kyllä selviö tohon Suomen aisapariksi. Jotenkin Nyman ei taas liiku mihinkään. Laajenna klikkaamalla Saattaa kyllä olla aika kankeeta Meselläkin palatessaan.
El Reino Tähtipelaaja Viestejä 11 286 25 Lokakuu 2023 #272 DankkuX sanoi: Friman ja Jurmo ollut ihan hirveitä tänään tai sit mulla ei ole silmiä? Laajenna klikkaamalla Ovat olleet pakeista eniten kujalla. Lancaster on ollut hyvä.
DankkuX sanoi: Friman ja Jurmo ollut ihan hirveitä tänään tai sit mulla ei ole silmiä? Laajenna klikkaamalla Ovat olleet pakeista eniten kujalla. Lancaster on ollut hyvä.
Ipa72 Luottopelaaja Viestejä 6 412 25 Lokakuu 2023 #273 Ilves jättää valtavasti tilaa omassa päässä vastustan toiselle aallolle.
Forzarossoneri Vakiokokoonpanossa Viestejä 907 25 Lokakuu 2023 #274 Nyt lisää. Ei olla vielä tään kierroksen ykkönen. Meillä +3, Porin patasilla +4. Jotenkin hymy on vielä vajaa?
Nyt lisää. Ei olla vielä tään kierroksen ykkönen. Meillä +3, Porin patasilla +4. Jotenkin hymy on vielä vajaa?
bxl-man Share Ilves #18 Viestejä 2 195 25 Lokakuu 2023 #275 Dominaattori sanoi: Friman ainakin omaan silmään pelannut just niin kuin mieheltä odotetaankin, perusvarmoja ratkaisuita eli sanoisin ihan ok. Laajenna klikkaamalla Friman on vähän kuin tuomarit. Parhaimmillaan kun ei näy kentällä.
Dominaattori sanoi: Friman ainakin omaan silmään pelannut just niin kuin mieheltä odotetaankin, perusvarmoja ratkaisuita eli sanoisin ihan ok. Laajenna klikkaamalla Friman on vähän kuin tuomarit. Parhaimmillaan kun ei näy kentällä.
Meklari Luottopelaaja Viestejä 8 127 25 Lokakuu 2023 #276 Malek torjuu paljon eteen, mutta tärkeintä on että torjuu. Pakit sitten putsaa.
Pantterin Pensselit Luottopelaaja Viestejä 1 242 25 Lokakuu 2023 #277 Ilves97 sanoi: En ole kyllä koskaan nähnyt Parikkaa ylivoimalle sopivana pakkina. Vahvuudet aivan täysin muualla. Laajenna klikkaamalla En mä Masinia sen sopivampana leftin yv-pakkina pidä. Ehkä olen väärässä, mutta ihmettelen ettei ole suurin piirtein edes kokeiltu ikinä.
Ilves97 sanoi: En ole kyllä koskaan nähnyt Parikkaa ylivoimalle sopivana pakkina. Vahvuudet aivan täysin muualla. Laajenna klikkaamalla En mä Masinia sen sopivampana leftin yv-pakkina pidä. Ehkä olen väärässä, mutta ihmettelen ettei ole suurin piirtein edes kokeiltu ikinä.
jäämies-70 Luottopelaaja Viestejä 5 753 25 Lokakuu 2023 #278 Ja nyt tuli jo Kouvolan kaupungin mainospuheet Saukkoskalta..